۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۶

Red Hat مشتریان خود را سردرگم می‌کند

ایتنا - این شرکت نرم‌افزاری با عرضه نسخه‌های مختلف ابزارهای خود با کاربری‌های متفاوت مشتریان را گیج کرده است.
Red Hat مشتریان خود را سردرگم می‌کند


شرکت Red Hat طی یک سال گذشته بسیار مشغول بوده است با این وجود سوالات زیادی مطرح می‌شود که آیا تمام این تلاش‌ها به نفع سیستم‌عامل لینوکس بوده است یا خیر؟


به گزارش ایتنا از رایورز، شرکت Red Hat از سال ۲۰۱۳ به بعد تمرکز فراوان بر سیستم متن‌باز CentOS دارد و هم‌اکنون ابزار Red Hat Enterprise Linux را نیز مبتنی بر آن عرضه می‌کند.

این شرکت هم‌اکنون برای به‌روزرسانی نرم‌افزار Fedora مبتنی بر سیستم یاد شده برنامه‌ریزی‌های جدیدی کرده است و مبتنی بر آن می‌کوشد سه شاخه جدید از نرم‌افزار Fedora 21 را به دست کاربران برساند.

این گام‌ها قرار است در آینده نزدیک برداشته شود که بعضی از آنها می‌تواند Red Hat را در بازار جهانی نرم‌افزارهای سازمانی به درجات بالا برساند.

سیستم CentOS به طور گسترده برای سرورهای مبتنی بر سیستم‌عامل لینوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد و انواع پلتفورم‌ها در این زمینه را پوشش می‌دهد. این سیستم در برخی موارد می‌تواند فرآیند نصب RHEL را تحت پوشش قرار دهد و در محیط‌های مختلف توسط Red Hat مورد پشتیبانی قرار گیرد.

 

اما سیستم Fedora که مبتنی بر CentOS توسعه یافته است و نسخه‌های جدید آن به زودی وارد بازار می‌شوند، برای ارائه خدمات ایستگاه‌های کاری، سرویس‌های پردازش ابری و انواع مختلف سرورها به کار می‌رود.

این سه شاخه مختلف Fedora هر یک ابزارها و برنامه‌های مجزایی برای خود دارد و سازمان پیش از خرید آن باید به خوبی از جزئیات این محصول آگاهی پیدا کند.

تمام این اتفاقات باعث شده است تا شرکت Red Hat مشتریان خود را دچار سردرگمی کند و کاربر به درستی ندارد که برای خرید سیستم‌های مربوط به لینوکس باید کدام یک از محصولات تولید شده در این شرکت نرم‌افزاری را برگزیند.
 
کد مطلب: 33430
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام