۰
plusresetminus
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۵

iPad از گردونه رقابت تبلت‌ها خارج می‌شود

ایتنا - کاهش فروش سالانه رایانه لوحی اپل در حالی صورت می‌گیرد که سال 2014 میلادی فروش جهانی رایانه‌های لوحی رشد 7.2 درصدی را تجربه کرد.
iPad از گردونه رقابت تبلت‌ها خارج می‌شود


این روزها نشانه‌های فراوان از کاهش فروش iPad در بازار دیده می‌شود و البته مرکز تحقیقاتی IDC در تازه‌ترین گزارش خود از ادامه حاکمیت این رایانه لوحی بر بازار جهانی خبر داده است.


به گزارش ایتنا از رایورز، بررسی‌های تحلیلی این مرکز نشان داده است که فروش iPad در سال ۲۰۱۴ میلادی نسبت به سال قبل از آن کاهش ۱۲.۱۷ درصد کاهش یافته است و با این وجود گفته می‌شود که امسال ۶۵ میلیون دستگاه iPad در سراسر جهان فروخته شده است.

کاهش فروش سالانه رایانه لوحی اپل در حالی صورت می‌گیرد که سال ۲۰۱۴ میلادی فروش جهانی رایانه‌های لوحی رشد ۷.۲ درصدی را تجربه کرد.

در مقابل کاهش فروش سیستم‌عامل iOS در رایانه‌های لوحی، تبلت‌های اندرویدی این روزها فروش خوبی دارند و شرکت‌های بزرگی چون سامسونگ و سونی توانسته‌اند سهم خود در بازار جهانی را از فروش این محصولات افزایش دهند.

در مقابل، شرکت‌های چینی این روزها تلاش فراوان در افزایش محبوبیت اندروید انجام می‌دهند و در این میان تبلت‌های اندرویدی ۹۹ دلاری توانسته است جای خود را بین کاربران جهانی باز کند.


 
کد مطلب: 33404
نام شما
آدرس ايميل شما