۰
plusresetminus
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۴

گوگل بزرگ‌ترین نمایشگر دنیا را برای تبلیغات خود نصب کرد

ایتنا - طول و عرضه این نمایشگر تبلیغاتی به‌ترتیب 329.65 در 77.69 متر است و تصاویر در آن با کیفیت 10048 در 2368 پیکسل پخش می‌شوند.
گوگل بزرگ‌ترین نمایشگر دنیا را برای تبلیغات خود نصب کرد


با نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال میلادی و آغاز فصل خرید محصولات الکترونیکی توسط کاربران، شرکت گوگل بزرگ‌ترین نمایشگر تبلیغاتی و تعاملی را در میدان Times شهر نیویورک نصب می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز، این بیلبورد تعاملی توسط مرکز تولید محصولات الکترونیکی میتسوبیشی ساخته شده و نمایشگر اصلی آن Diamond Vision AVL-ODT10 نام دارد.

این نمایشگر بسیار بزرگ در خیابان Broadway نصب شده است که از آنجا تا دفتر مرکزی گوگل فاصله زیادی نیست.

طول و عرضه این نمایشگر تبلیغاتی به‌ترتیب ۳۲۹.۶۵ در ۷۷.۶۹ متر است و کارشناسان از آن به عنوان بزرگ‌ترین بیلبورد تعاملی تبلیغاتی در آمریکای شمالی یاد می‌کنند.

 

کیفیت این نمایشگر بسیار بزرگ ۱۰۰۴۸ در ۲۳۶۸ پیکسل است و این کیفیت بسیار بالاتر از آنچه که در نمایشگرهای UHD می‌بینید تصاویر را پخش می‌کند و برخی کارشناسان هم از آن به عنوان باکیفیت‌ترین نمایشگر بزرگ جهان یاد کرده‌اند.

سیستمی که برای پخش تصاویر در این نمایشگر به کار گرفته شده است با آنچه که در دستگاه‌های موبایلی و نمایشگرهای خانگی می‌بینید متفاوت است و گوگل با همکاری میتسوبیشی سیستمی برای آن تعریف کرده است که از هیچ فاصله‌ای پیکسل‌های موجود در تصویر را مشاهده نمی‌کنید.

این نمایشگر به جز آنکه آگهی‌های تبلیغاتی گوگل را منتشر می‌کند، یک ابزار برای اجرای بازی‌های تعاملی محسوب می‌شود تا مردم در خیابان بتوانند با آن بازی کنند و کاربران همچنین می‌توانند شخصیت‌های مبتنی بر اندروید را برای چاپ روی لباس یا اشیا مختلف در آن طراحی کنند.
 
کد مطلب: 33363
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام