۰
plusresetminus
شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۴

جهانگرد: در برگزاری الکامپ همه چیز باید شفاف باشد

ایتنا - معاون وزیر ارتباطات: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای یک سازمان غیرانتفاعی است و در برگزاری نمایشگاه نباید به دنبال کسب سود باشد.
نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات
نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات


رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با تاکید بر اینکه سعی بر این است که نمایشگاه الکامپ در زمان خود برگزار شود گفت: شفاف‌سازی درباره نحوه فروش و قیمت موقعیت‌های نمایشگاه الکامپ باعث برگزاری سالم این نمایشگاه می‌شود.


 بیستمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک به عنوان یکی از نمایشگاه‌های مهم علمی فناوری کشور در روزهای هفدهم تا بیستم آذرماه برگزار می‌شود.

هرساله در این نمایشگاه تازه‌ترین دستاوردهای فناوری در عرصه سخت افزار و نرم‌افزار رایانه‌ای در ایران و جهان عرضه می‌شود.

به گزارش ایتنا نصرالله جهانگرد در حاشیه نشست منطقه‌ای سازمان هماهنگی شبکه نشانه‌های اینترنتی رایپ NCC در گفت‌وگو با اظهار داشت: اصرار داریم که نحوه فروش موقعیت‌ها شفاف باشد و قیمت‌هایی که تعیین می‌شود واضح باشد تا موجب اختلاف نشود.

وی افزود: سازمان نمایشگاه‌ها با نظر وزیر صنعت، معدن و تجارت، توافق کرده‌اند تا از ظرفیت نظام صنفی رایانه‌ای برای برگزاری نمایشگاه الکامپ امسال، استفاده شود.

وی افزود: قرار بر این است که نحوه فروش موقعیت‌ها شفاف و قیمت‌های ارائه شده معقول‌تر باشد؛ چرا که نظام صنفی رایانه‌ای یک سازمان غیرانتفاعی است و برگزاری نمایشگاه برای آن به عنوان یک امر توسعه‌ای تکلیف شده و به دنبال کسب سود نیستند.

جهانگرد گفت: از این رو به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تاکید شده تا هر آنچه که می‌خواهد عرضه شود به صورت شفاف در محیط سایت و در معرض دید عموم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سعی براین است تا نمایشگاه در زمان خود برگزار شودتاکید کرد: ما می‌خواهیم همه چیز برای مردم و دولت شفاف باشد و به این ترتیب یک نمایشگاه سالم برگزار شود.
 
کد مطلب: 33310
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام