۰
plusresetminus
شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۴

"پایگاه دانش BPM" – گامی در راستای فراگیری مفاهیم BPM در ایران

ایتنا - شرکت مهندسی نرم‌افزار رایورز، پایگاه دانش BPM را برای دستیابی به آخرین مطالب روز در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار می‌دهد.
"پایگاه دانش BPM" – گامی در راستای فراگیری مفاهیم BPM در ایران


شرکت مهندسی نرم‌افزار رایورز، پایگاه دانش BPM را برای دستیابی به آخرین مطالب روز در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار می‌دهد.

اغلب مدیران و رهبران سازمان‌ها با مفاهیم BPM و سازمان فرآیند محور آشنا بوده و علاقه‌مند به بکارگیری آن در سازمان خود می‌باشند.


به گزارش ایتنا این پایگاه دانش زمینه‌ای را فراهم نموده تا مدیران به سهولت فنون و رموز پیاده‌سازی موفق سیستم مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار را آموخته و افراد متخصص در این زمینه را در کنار خود احساس نمایند.

به علاوه این پایگاه، محلی برای تبادل دانش طراحان فرآیند در خصوص استفاده از ابزار RayBPMS جهت پیاده‌سازی BPM در سازمان‌ها می‌باشد.

در این پایگاه دانش، خدماتی همچون ارائه مفاهیم پایه، آخرین مقالات و تجربیات متخصصین، کتب مرجع، پرسش‌های متداول در خصوص مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار BPM و کاتالوگ محصولات عرضه می‌گردد.

مدیران سازمان با مطالعه مطالب این پایگاه، با سهولت بیشتر قادر به پیاده‌سازی متدولوژی BPM و ارتقاء سطح بلوغ سازمان خود می‌گردند.

علاقه‌مندان می‌توانند از امروز به پایگاه دانش مزبور به آدرس bpms.rayvarz.com مراجعه نموده و از مطالب این پایگاه بهره‌مند گردند.

به علاوه می‌توانند نقطه نظرات خود را در جهت بهبود و گسترش هر چه بیشتر این پایگاه دانش به آدرس ایمیل bpms@rayvarz.com ارسال نمایند.
 
کد مطلب: 33307
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام