۲
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۳

نامه اعضای شورای عالی فضای مجازی به رئیس جمهور/ اولویت‌ها به رای گذاشته شود

ایتنا-اعضای شورای عالی فضای مجازی از رئیس جمهور خواستند در تعیین اولویت دستور جلسات، نظرات آنها به رأی گذاشته شود.
نامه اعضای شورای عالی فضای مجازی به رئیس جمهور/ اولویت‌ها به رای گذاشته شود


علیرضا شاه میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه اعضای شورای عالی فضای مجازی در مورد ترتیب دستورات جلسه طبق آیین نامه می توانند موثر باشند، اظهار داشت: این به این معنی است که اعضا هم می توانند تصویب کنند یک موضوع از دستور کار شورا خارج شود و هم می توانند دستوری را به صورت یک فوریتی و دو فوریتی در اولویت قرار دهند.


وی گفت: این اختیار به اعضا داده شده و براین اساس اعضا به رئیس جمهور به عنوان رئیس شورا نامه هایی فرستاده شده و این درخواست را داشته اند که امیدواریم رئیس شورا این پیشنهادات را به رای بگذارد.

عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی ادامه داد: اعضای شورای عالی فضای مجازی پیشنهاد دادند که برخی موضوعات از نظر ترتیب جابجا شود ولی به طور کلی مصوبه شورا و آیین نامه آن این است که باید به نظر اعضا در تعیین اولویت دستور جلسات در قالب یک فوریت و دو فوریت و همینطور از دستور خارج کردن این مسائل، توجه شود و موضوعات به رای گذاشته شود.

وی افزود: پیشنهادات مکتوب زیادی ارائه شده اما هنوز در جلسه شورای عالی فضای مجازی مطرح نشده است.

به گزارش مهر، گفته می شود حتی دبیر شورا نیز از دستور جلسات شورای عالی فضای مجازی مطلع نیست و این دستور جلسات در ساعت برگزاری جلسات از سوی رئیس شورا اعلام و به آگاهی اعضا رسیده می شود.

پیوست فرهنگی تلفن همراه از جمله موضوعاتی بود که با توجه به ضرورت زمانی آن به دلیل ارائه خدمات نسل سوم و چهارم موبایل توسط اپراتورها، قرار بود در شورای عالی فضای مجازی که پس از ۵ ماه تاخیر برگزار شد، بررسی شود اما این شورا در جلسه ۱۹ و ۲۰ خود به کلیات موضوعاتی همچون پیامکهای انبوه و اهمیت شبکه ملی پرداخت.
کد مطلب: 33276
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
فیلترینگ
مسدودسازی سایت ها
بستن سایت ها
فیلتر کردن پورتال ها
محدودسازی دسترسی به اطلاعات ازاد
....

باز هم دستور جسله می خواهید یا ادامه بدهم؟!!!!!!!!!
یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
بی انصافی نکنید..... گاهی هم درباره لزوم افزایش تعرفه ها و کاهش خدمات هم بحثهایی در شورای عالی مبارزه با فضای مجازی مطرح میشود!!!!!! :-)
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام