۰
plusresetminus
شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰

رنو: خاورمیانه قطب خودروهای برقی درجهان می‌شود

ایتنا - شرکت رنو هم‌اکنون چهار مدل جدید از خودروهای الکتریکی وارد خاورمیانه کرده است که گفته می‌شود قیمت آن‌ها نسبت به خودروهای معمولی ارزان‌تر است.
رنو: خاورمیانه قطب خودروهای برقی درجهان می‌شود


خودروهای الکتریکی هیچ گونه گاز سمی از جمله دی‌اکسیدکربن و سرب در هوا منتشر نمی‌کنند، آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کنند و به دنبال مصرف انرژی هیچ گونه ذره ریز از اگزوز آن‌ها خارج نمی‌شود و به همین خاطر است که این روزها بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.


به گزارش ایتنا از رایورز، در جریان "کنفرانس شهرهای آینده" که هفته گذشته در دبی برگزار شد شرکت‌های بزرگ خودروسازی اعلام کردند که خاورمیانه در آینده قطب خودروهای برقی در جهان خواهد بود.

یکی از حامیان اصلی این کنفرانس شرکت رنو بود که با در اختیار گرفنت ۳۰ درصد بازار خودروهای برقی در اروپا بیشترین سهم از این بازار را در اختیار گرفته است.

"پیمان کارگر" مدیر شرکت رنو در منطقه آفریقا، خاورمیانه و هند توضیح داد: «شرکت رنو به عنوان بزرگترین تولیدکننده خودروهای برقی در جهان همچنان بهترین و پیشرفته‌ترین راهکارها در این زمینه را وارد خاورمیانه می‌کند.»

 

او گفت: «رنو در حقیقت نخستین شرکت خودروسازی جهان بود که برای اولین بار اتومبیل ۱۰۰ درصد برقی را وارد کشور امارات کرد و این فرصت را در اختیار تمام شهروندان گذاشت تا با آخرین فناوری‌های خودروسازی رانندگی کنند.»

لازم به ذکر است که شرکت رنو هم‌اکنون چهار مدل جدید از خودروهای الکتریکی وارد خاورمیانه کرده است که گفته می‌شود قیمت آنها نسبت به خودروهای معمولی ارزان‌تر است.
 
کد مطلب: 33252
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام