۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۳

همکاری استراتژیک سامسونگ و بلک‌بری برای تقویت امنیت اندروید

ایتنا - بسته امنیتی مشترکی که این دو شرکت تهیه می‌کنند بهترین سیستم امنیتی مخصوص گوشی‌های اندرویدی را ارایه می‌دهد.
همکاری استراتژیک سامسونگ و بلک‌بری برای تقویت امنیت اندروید


دو شرکت سامسونگ و بلک‌بری از انعقاد قرارداد استراتژیکی خبر دادند که به موجب آن شرکت کانادایی بلک‌بری راهکارهای امنیتی موبایلی را برای دستگاه‌های اندرویدی سامسونگ تامین می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز، نتیجه نهایی حاصل از توافق جدید این دو شرکت کره‌ای و کانادایی اوایل سال ۲۰۱۵ میلادی اعلام می‌شود و به گفته منابع آگاه، این توافق می‌تواند نتایج قابل ملاحظه‌ای در بازار جهانی موبایل برجا بگذارد.

با این اتفاق قرار است راهکار EMM مبتنی بر پلتفورم چندگانه BES12 بلک‌بری با سیستم امنیتی KNOX سامسونگ ادغام شود و ابزار نهایی به عنوان یک محصول یکپارچه در اختیار سری گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی Galaxy قرار گیرد.

دو سیستم KNOX سامسونگ و BES12 بلک‌بری به گونه‌ای طراحی شده‌اند که عملکرد کارهای شخصی و سازمانی کاربران در یک گوشی هوشمند را جدا می‌کنند تا امنیت دستگاه افزایش یابد.

 

بسته امنیتی مشترکی که این دو شرکت تهیه می‌کنند همچنین برخی مشکلات امنیتی موجود در سیستم‌عامل اندروید را از میان برمی‌دارد و بر اساس اطلاعات مندرج در بیانیه صادر شده، بهترین سیستم امنیتی مخصوص گوشی‌های اندرویدی را ارایه می‌دهد.

این قرارداد همکاری برای هر دو طرف مزایای فراوانی دارد.
درحالی که سامسونگ با شرکت‌های بزرگ موبایل‌ساز وارد همکاری می‌شود، بلک‌بری فرصت‌های جدید را در جریان همکاری با بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی در جهان به‌دست می‌آورد.
 
کد مطلب: 33212
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام