۱
۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۱

فیس‌بوک بیشتر از بقیه ابزارها باتری موبایل را مصرف می‌کند

ایتنا - مجموع مصرف انرژی ابزار موبایلی فیس‌بوک در زمانی که از آن استفاده می‌کنیم یا وقتی که بسته است، از تمام ابزارهای موبایلی بیشتر است
فیس‌بوک بیشتر از بقیه ابزارها باتری موبایل را مصرف می‌کند


برخلاف باور عمومی مبنی بر انرژی‌بر بودن بازی‌ها و شبکه‌های اجتماعی، بررسی‌های مرکز AVG نشان داده است که حتی برخی از ابزارهای پیش‌فرض روی گوشی هوشمند هم می‌توانند بیشترین میزان مصرف باتری را به خود اختصاص دهند.


به گزارش ایتنا از رایورز، مرکز AVG برپایه بررسی‌های جامع خود روی ابزارهای موبایلی پرکاربرد مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید لیست برنامه‌های کاربردی که بیشترین میزان انرژی در گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی مصرف می‌کنند را منتشر کرد.

این مرکز بر اساس برنامه خود میزان مصرف باتری توسط هر یک از این ابزارها حتی زمانی که آنها را باز نکرده‌ایم را هم بررسی کرد.

در پایان این بررسی مشخص شد ابزار موبایلی مخصوص شبکه اجتماعی فیس‌بوک بیشترین میزان باتری را در گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی مصرف می‌کند و مجموع مصرف انرژی در زمانی که از آن استفاده می‌کنیم یا وقتی که بسته است، از تمام ابزارهای موبایلی بیشتر محاسبه می‌شود.

 

در این بررسی میزان مصرف انرژی در انواع ابزارهای موبایلی محاسبه شد و در نهایت فیس‌بوک، Path و Instagram در جمع ۵ ابزار اصلی با بیشترین مصرف انرژی قرار گرفتند.

با توجه به اینکه این روزها گوشی هوشمند و رایانه لوحی در تمام روز مورد استفاده قرار می‌گیرد، کارشناسان اعلام کردند ابزارهایی که اخبار را به صورت لحظه به‌لحظه منتشر می‌کنند نیز در جمع پرمصرف‌ترین برنامه‌های موبایلی قرار دارند.
 
کد مطلب: 33193
نام شما
آدرس ايميل شما


mohammad
feedback
Iran, Islamic Republic of
هر چی هم مصرف کنه ولی بازم ارزششو داره :))
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام