۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۳۶

۷۰ درصد بازار جهانی گوشی‌های سازمانی در دست آیفون ۶

ایتنا - از تمام آیفون‌هایی که در فصل سوم سال جاری میلادی فروخته شدند 85 درصد را آیفون 6 بود و مدل 6 Plus نیز تنها 15 درصد این بازار را از آن خود کرد.
۷۰ درصد بازار جهانی گوشی‌های سازمانی در دست آیفون ۶


شرکت اپل ادعا می‌کند که در فصل سوم سال ۲۰۱۴ میلادی حدود ۷۰ درصد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند سازمانی را در اختیار گرفته که این اتفاق به واسطه عرضه آیفون ۶ رخ داده است.


به گزارش ایتنا از رایورز، مرکز Good Technology بر اساس آخرین بررسی خود اعلام کرد ۶۹ درصد فعال‌سازی گوشی‌های هوشمند سازمانی در فصل سوم سال جاری میلادی مربوط به آیفون می‌شده است که این رقم از ۶۷ درصد مربوط به فصل دوم سال جاری بیشتر است.

شرکت اپل این اتفاق را مدیون عرضه آیفون ۶ و ۶ Plus است که این روزها بین کاربران سازمانی محبوبیت فراوان کسب کرده است و طی ماه سپتامبر کسب‌وکارها به میزان قابل ملاحظه به این دو محصول رجوع کرد‌ه‌اند.

بر اساس گزارش مرکز Good Technology، مدل کوچکتر آیفون جدید بیش از مدل بزرگ‌تر محبوبیت کسب کرده است و از تمام آیفون‌هایی که در فصل سوم سال جاری میلادی فروخته شدند ۸۵ درصد را آیفون ۶ تشکیل داده است و مدل ۶ Plus نیز تنها ۱۵ درصد این بازار را از آن خود کرده است.

 

این گزارش همچنین نشان داد از تمام گوشی‌های هوشمندی که طی فصل سوم در عرصه سازمانی فعال شدند ۲۹ درصد مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید بودند که این رقم نسبت به ۳۱ درصد فصل گذشته کاهش یافت.

سیستم‌عامل ویندوز فون مایکروسافت نیز در سه ماهه سوم امسال تنها یک درصد از بازار گوشی‌های هوشمند سازمانی را در اختیار گرفت.
 
کد مطلب: 33170
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام