۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۱

نخستین گوشی با نام مایکروسافت این هفته عرضه می‌شود

ایتنا - این گوشی هوشمند با بدنه نارنجی در سری محصولات Lumias عرضه می‌شود و از مشخصات کلی آن می‌توان به نمایشگر لمسی 5 اینچی و دوربین دیجیتالی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد.
نخستین گوشی با نام مایکروسافت این هفته عرضه می‌شود


نخستین گوشی هوشمند ویندوزی مایکروسافت پس از کنار گذاشتن نام Nokia هفته جاری وارد بازار می‌شود و آگهی‌های تبلیغاتی منتشر شده در مورد این محصول حاکی از آن است که مایکروسافت قصد دارد این دستگاه را در خانواده گوشی‌های متوسط و معمولی عرضه کند.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم، در این آگهی تبلیغاتی یک گوشی هوشمند با اندازه متوسط نمایش داده است که کاربران به صورت معمول و جامع از آن استفاده می‌کنند.

این آگهی تبلیغاتی اطلاعات زیادی را در مورد این محصول منتشر نمی‌کند و در آن فقط گفته می‌شود که شرکت مایکروسافت در تاریخ ۱۱ نوامبر این محصول را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد.

طبق اطلاعاتی که از این آگهی به دست آمده است، این گوشی هوشمند با بدنه نارنجی در سری محصولات Lumias عرضه می‌شود و از مشخصات کلی آن می‌توان به نمایشگر لمسی ۵ اینچی و دوربین دیجیتالی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.

 

نمایشگر این گوشی هوشمند چندان بزرگ نیست و البته نسبت به گوشی‌های ۴ اینچی Lumia 530 اندازه بهتری دارد که احتمال می‌رود تصاویر در آن با کیفیت ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل به انتشار برسند.

از دیگر قابلیت‌های نخستین گوشی هوشمند مایکروسافت بدون نام Nokia می‌توان به رم یک گیگابایتی اشاره کرد که این بخش نیز نسبت به رم ۵۱۲ مگابایتی گوشی‌های Lumia 530 و Lumia 630 ارتقا یافته است.
 
کد مطلب: 33116
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام