۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۳
تبدیل گوشی به دستبند هوشمند ممکن شد

نخستین گوشی هوشمند ژاپنی با قابلیت لوله شدن

ایتنا - شرکت Kyocera نسل جدید نمایشگر OLED را بدون چارچوب و قاب مورد استفاده قادر داده است و گوشی هوشمندی طراحی کرده است که هیچ گونه کلید سخت‌افزاری را شامل نمی‌شود.
نخستین گوشی هوشمند ژاپنی با قابلیت لوله شدن


دو شرکت کره‌ای سامسونگ و ال‌جی به تازگی نخستین گوشی‌های هوشمند جهان با نمایشگر منحنی را روانه بازار کردند و البته شرکت ژاپنی Kyocera از سال ۲۰۰۹ میلادی تحقیقات گسترده خود را در این زمینه آغاز کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز، شرکت Kyocera هم‌اکنون مدل مفهومی از محصولی را روانه بازار کرده است که با نام Proteus شناخته می‌شود.
این محصول در اصل یک گوشی هوشمند است که کاربر به راحتی می‌توان آن را خم کند تا مانند یک دستبند الکترونیکی به دور مچ دست بسته شود.

نمایشگر این گوشی هوشمند از نوع AMOLED است که این روزها در انواع گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما شرکت Kyocera نسل جدید این نمایشگر را بدون هرگونه چارچوب و قاب مورد استفاده قادر داده است و گوشی هوشمندی طراحی کرده است که هیچ گونه کلید سخت‌افزاری را شامل نمی‌شود و بسته به نیاز کاربر قابلیت‌های مختلف خود را عرضه می‌کند.

 

کارشناسان احتمال می‌دهند در این محصول از حافظه‌های انعطاف‌پذیر استفاده شده باشد که در حالت عادی شکل ظاهری تخت دارد و کاربر می‌تواند در صورت نیاز آن را خم کند.

با این توضیح گوشی هوشمند Kyocera Proteus را می‌توان کاملا متفاوت از گوشی‌های LG G Flex و Samsung Galaxy Round دانست و البته گفته می شود تا کنون هیچ گوشی یا دستبند هوشمندی با این قابلیت ساخته نشده است.
 
کد مطلب: 33083
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام