۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۵

استفاده کم نظیر از چاپگرهای سه‌بعدی در هالووین ژاپنی‌ها

ایتنا- مراسم هالووین امسال در کشور ژاپن دارای حال و هوای متفاوتی بود زیرا جمعی از طراحان در این کشور دست‌به‌دست هم داده و با کمک چاپگرهای سه‌بعدی لباس‌های ویژه‌ای برای این مراسم طراحی کردند.
استفاده کم نظیر از چاپگرهای سه‌بعدی در هالووین ژاپنی‌ها


مراسم هالووین امسال در کشور ژاپن دارای حال و هوای متفاوتی بود زیرا جمعی از طراحان در این کشور دست‌به‌دست هم داده و با کمک چاپگرهای سه‌بعدی لباس‌های ویژه‌ای برای این مراسم طراحی کردند.


به گزارش ایتنا از رایورز، این پروژه در قالب یک طرح یک و ماه و نیمه به اجرا درآمد که در راستای آن تعدادی از طراحان ژاپنی با در اختیار گرفتن یک غرفه کاری ویژه، ابتدا کار طراحی مدل‌های مورد نیاز برای استفاده به‌عنوان لباس شب هالویین را بر عهده گرفتند و پس از آن به کمک چاپگرهای سه‌بعدی اقدام به ساخت لباس‌ها و ماکت‌های ویژه‌ای کردند تا شهروندان ژاپنی بتوانند در مراسم هالووین با پوشیدن آن به شادی بپردازند.


مراسم هالووین یک جشن ویژه است که خاستگاه آن کشورهایی مانند اسکاتلند بوده و در آن افراد با استفاده از لباس‌ها و پوشش‌هایی خاص خود را به شکل یک موجود یا شخصیت خاص درمی‌آورند و با رفتن به در خانه دیگران از آنها شیرینی می‌گیرند.

امسال این مراسم با موارد عجیبی مانند اسکلت جمجمه گاومیش یا یک سر بسیار بزرگ به‌عنوان لباس‌های ویژه همراه شده بود که همگی با کمک دستگاه‌های برش لیزری و چاپگرهای سه‌بعدی طراحی ‌شده بودند.
همین امر مراسم امسال را به رگه‌هایی از فناوری مزین کرده بود و که احتمال فراوان آغازی برای یک روند مرسوم در سال‌های پیش‌رو خواهد گشت.
 
کد مطلب: 33078
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام