۲
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۴

Galaxy A5، باریک‌ترین گوشی سامسونگ با بدنه فلزی

ایتنا - گوشی هوشمند Galaxy A5 نمایشگر لمسی 5 اینچی با کیفیت HD Super AMOLED را در خود جا داده است و شامل پردازنده چهارهسته‌ای 1.2 می‌شود.
Galaxy A5، باریک‌ترین گوشی سامسونگ با بدنه فلزی


شرکت سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد که دو گوشی هوشمند جدید آن با نام‌های Galaxy A5 و Galaxy A3 با بدنه‌ای از جنس فلز و ضخامت کمتر نسبت به مدل‌های قبلی وارد بازار می‌شوند.


به گزارش ایتنا از رایورز، سامسونگ اوایل هفته جاری اعلام کرد که قصد دارد از فصل سوم سال مالی جاری دور تازه‌ای از رقابت‌ها را در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند آغاز کند و طی آن محصول جدید و بهتری را ارایه دهد.

دو محصول Galaxy A5 و Galaxy A3 باریک‌ترین گوشی‌های هوشمندی محسوب می‌شوند که سامسونگ تاکنون ساخته است و گفته می‌شود که این دو محصول به‌ترتیب با بدنه ۶.۷ و ۶.۹ میلیمتری به دست کاربران می‌رسند.

همچنین گفته شده است که این سری جدید از گوشی‌های هوشمند سامسونگ با بدنه فلزی یکپارچه عرضه می‌شوند تا تمایل کاربران برای خرید گوشی هوشمند آیفون ۶ اپل کاهش یابد.

گوشی هوشمند Galaxy A5 نمایشگر لمسی ۵ اینچی با کیفیت HD Super AMOLED را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به پردازنده چهارهسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی و رم ۲ گیگابایتی اشاره کرد.

اما گوشی Galaxy A3 با نمایشگر لمسی ۴.۵ اینچی از نوع qHD Super AMOLED با پردازنده چهار هسته‌ای، رم یک گیگابایتی را شامل می‌شود.

هر دو گوشی مذکور سیستم‌عامل Android 4.4 Kitkat را در خود جا داده‌اند و قرار است که پس از ورود کاربران بتوانند آن را به سیستم‌عامل Android 5.0 Lollipop ارتقا دهند.

 

سامسونگ برای ه دو گوشی یاد شده دوربین ثانوی ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته است که البته مدل A5 با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و مدل A3 با دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی عرضه می‌شود.

هر یک از این دو گوشی هوشمند حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی دارند که البته با کارت microSD می‌توان حافظه آنها را تا ۶۴ گیگابایت افزایش داد.


 
کد مطلب: 33067
نام شما
آدرس ايميل شما


الکس
feedback
Iran, Islamic Republic of
یلام خیلی ممنونم ازتون می خواستم بپرسم این گوشی samsung galexi A5 اسم کاملش فقط اینه چون محصولات مشابه خیلی زیاده ممنونتون میشم جوابو به ایمیم لطفا ارسال کنید خیلی متشکرم.
parmis
feedback
Iran, Islamic Republic of
بین این گوشی A5وs4کدوموپیشنهادمیکنید؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام