۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۲

نینتندو عمق خواب و خستگی کاربران را اندازه‌گیری می‌کند

ایتنا - دستگاه جدیدی که نینتندو با همکاری شرکت ResMed تولید می‌کند به اندازه دست ساخته می‌شود و حسگرهای هوشمند مایکروویو در آن به کار گرفته شده است.
نینتندو عمق خواب و خستگی کاربران را اندازه‌گیری می‌کند


شرکت نینتِندو از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات مربوط به بازی‌های الکترونیکی در جهان روی پروژه جدیدی کار می‌کند که میزان خستگی و عمق خواب کاربر را مورد بررسی قرار می‌دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز، "ساتُرو ایواتا"(Satoru Iwata) مدیرعامل نینتندو اعلام کرد که این دستگاه الکترونیکی جدید با همکاری شرکت آمریکایی ResMed از بزرگ‌ترین مراکز تخصصی اختلالات خواب دنبال می‌شود و از مارس ۲۰۱۶ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شرکت ژاپنی نینتندو پیش‌بینی کرده است که فناوری جدید آن مربوط به سلامت کاربران در زمان ورود به بازار بسیار پرفروش خواهد بود و سود قابل‌ملاحظه‌ای را در اختیار این شرکت خواهد گذاشت.

ایواتا گفت: «ما در زمینه بازی‌های رایانه‌ای تخصص داریم و با استفاده از فناوری جدیدی که ارائه می‌دهیم عمق خواب و میزان خستگی شما به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد. ما می‌توانیم اتفاقات جدیدی را در زندگی شما رقم بزنیم.»

 

شرکت نینتندو هم‌اکنون ابزارهای کاربردی خود مخصوص تناسب اندام را مبتنی بر کنسول بازی Wii روانه بازار می‌کند و در برخی بازی‌های خود مبتنی بر میزان فعالیت بدنی کاربران، اطلاعات کاربردی مربوط به سلامت آن‌ها را ارایه می‌دهد.

اما دستگاه جدیدی که نینتندو با همکاری شرکت ResMed تولید می‌کند به اندازه دست ساخته می‌شود و حسگرهای هوشمند مایکروویو در آن به کار گرفته شده است تا به طور تخصصی خواب کاربران را تحلیل کند.
 
کد مطلب: 33061
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام