۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰

جمع آوری ۵ میلیون دلار در مراسم خیریه بازی‌های کامپیوتری

یتنا – یک مراسم سالانه به نام Extra life برای مبارزه با سرطان برگزار می‌گردد که تمامی عواید آن بدون هیچ تغییری به سازمان‌های حمایت از بیماران سرطانی هدیه می‌شود. در این رخداد ۲۴ ساعته در سال جاری رکورد جدیدی به ثبت رسیده و بیش از ۵ میلیون دلار برای کمک به بیماران جمع‌آوری شد.
جمع آوری ۵ میلیون دلار در مراسم خیریه بازی‌های کامپیوتری


یک مراسم سالانه به نام Extra life برای مبارزه با سرطان برگزار می‌گردد که تمامی عواید آن بدون هیچ تغییری به سازمان‌های حمایت از بیماران سرطانی هدیه می‌شود.
در این رخداد ۲۴ ساعته در سال جاری رکورد جدیدی به ثبت رسیده و بیش از ۵ میلیون دلار برای کمک به بیماران جمع‌آوری شد.


به گزارش ایتنا از رایورز، این مراسم که چند سال متوالی است روند صعودی در میزان پول جمع شده را برجا می‌گذارد، در حقیقت بر اساس مرگ یک نوجوان دوستدار بازی‌های کامپیوتری براثر سرطان الهام گرفته ‌شده است و به‌صورت سالانه و برای ۲۴ ساعت، به‌صورت یک ماراتن بازی آنلاین انجام می‌شود.

البته درآمد مربوط به خیریه به این ۲۴ ساعت ختم نخواهد شد و کسانی که بخواهند می‌توانند به‌سادگی در تمامی روزهای سال به این عمل خیر کمک کنند ولی این روز به‌صورت نمادین به‌عنوان اصلی‌ترین بخش کاری این مراسم به ثبت رسیده است و به همین دلیل نیز بیشتر از ۸۰ درصد از کل درآمد سالانه این سازمان از طریق همین یک روز به دست خواهد آمد.


در این مراسم افراد می‌توانند به‌صورت آنلاین و انفرادی یا با تشکیل گروه به انجام بازی بپردازند و هر فرد برای انجام بازی‌های خود از طریق رابط‌های آنلاین بازی و وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات باید مبلغ ۱ دلار را پرداخت کند که این مبلغ بدون برداشت هیچ درصدی از آن و بدون کسر مالیات، به‌صورت مستقیم به مبارزه با سرطان اختصاص خواهد یافت.

در مراسم امسال و در روز اصلی رخداد، رقمی بیشتر از ۵ میلیون دلار جمع‌آوری شد که در مقایسه با ۳۵۰ هزار دلار در سال نخست کار این انجمن، نشان از پیشرفت بسیار مناسب این فرایند خیرخواهانه دارد.
 
کد مطلب: 33055
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام