۰
plusresetminus
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۲

رشد ۹۳ درصدی بازار جهانی چاپگرهای سه‌بعدی در سال ۲۰۱۴

ایتنا - پیش‌بینی شده است پایان سال جاری میلادی بیش از 158 هزار دستگاه چاپگر سه‌بعدی در سراسر جهان فروخته شود تا با این اتفاق ارزش صنعت مذکوز به 1.6 میلیارد دلار برسد.
رشد ۹۳ درصدی بازار جهانی چاپگرهای سه‌بعدی در سال ۲۰۱۴


شرکت تحقیقاتی CCS Insight بر اساس آخرین بررسی خود اعلام کرد فروش چاپگرهای سه‌بعدی در سال ۲۰۱۴ میلادی نسبت به سال قبل از آن رشد ۹۳ درصدی را تجربه می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز، پیش‌بینی شده است پایان سال جاری میلادی بیش از ۱۵۸ هزار دستگاه چاپگر سه‌بعدی در سراسر جهان فروخته شود تا با این اتفاق ارزش صنعت مذکوز به ۱.۶ میلیارد دلار برسد.

مرکز تحقیقاتی CCS Insight در گزارش خود اعلام کرده است که ارزش بازار جهانی چاپگرهای سه‌بعدی از ۱.۱۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۳ میلادی به ۴.۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۸ می‌رسد.

در گزارش این مرکز آمده است: «سیستم‌های صنعتی که شامل صدها ماشین هزینه‌بر می‌شوند و هزاران دلار برای ساخت مدل‌های مفهومی و مدل نهایی آن‌ها هزینه می‌شود، صنعت هوانوردی، صنعت بهداشت و درمان و دیگر صنایع بزرگ مشتریان اصلی چاپگرهای سه‌بعدی محسوب می‌شوند.»

 

با این وجود گفته می‌شود که مدل‌های کوچک‌تر چاپگرهای سه‌بعدی متناسب با رایانه‌های رومیزی نیز در حال گسترش هستند و درحالی که سال ۲۰۱۳ میلادی ۸۱ هزار دستگاه از آن‌ها فروخته شده بود، پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۱۸ میلادی ۸۵۰ هزار دستگاه از این نوع چاپگرهای سه‌بعدی به فروش برسد.

در گزارش مرکز CCS آمده است که چاپگرهای سه‌بعدی صنعتی در سال ۲۰۱۴ رشد ۳۰ درصدی را تجربه می‌کنند و فروش چاپگرهای سه‌بعدی کوچک‌تر و رومیزی نیز بیش از ۲ برابر افزایش می‌یابد.
 
کد مطلب: 33003
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام