۰
plusresetminus
چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰

اینتل برای آمریکای لاتین تبلت آموزشی می‌سازد

ایتنا- شرکت اینتل قصد دارد تا با عرضه تبلت های ویژه برای مقاصد آموزشی در منطقه آمریکای جنوبی به سراغ تحول سیستم آموزشی این منطقه برود.
اینتل برای آمریکای لاتین تبلت آموزشی می‌سازد


شرکت اینتل قصد دارد تا با عرضه تبلت‌های ویژه برای مقاصد آموزشی در منطقه آمریکای جنوبی به سراغ تحول سیستم آموزشی این منطقه برود.


به گزارش ایتنا از رایورز، این شرکت بزرگ سخت‌افزاری تصمیم دارد تا با عرضه کردن تبلت‌های ۱۰ اینچی و ویژه خود برای آموزش در مدارس، ساختار تحصیلی دانش آموزان را به فناوری‌های روز همراه ساخته و به آموزش مفاهیم عمیق‌تر و دشوارتر به این دانش آموزان کمک کند.

البته این نخستین بار نیست که این شرکت برای چنین امری دست‌به‌کار شده است و پیش‌ از این نیز در طی پروژه‌ای به نسبت مشابه، این شرکت برای مدارس به تولید کامپیوترهای ویژه‌ای دست ‌زده بود که با نام Classmate PC شناخته می‌شدند و هنوز درخواست برای عرضه این دستگاه‌ها در کشورهای منطقه یاد شده وجود دارد.


اینتل قصد دارد تا در سال نخست عرضه تبلت های آموزشی خود به سراغ عرضه ۳ میلیون دستگاه تبلت برود و در مقابل این امر نیز میزان عرضه Classmate PC ها را ۲۰ درصد کاهش داده و به ۲ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۵ برساند و با ادامه این روند در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به سراغ جایگزینی تدریجی کامپیوترهای آموزشی با تبلت‌های آموزشی برود.

شایان ذکر است که بیش از ۸۰ درصد مخاطبین پروژه ابزارهای دیجیتالی آموزشی اینتل در مدارس را کشورهای آمریکای لاتین تشکیل می‌دهند و بیشترین مخاطب در میان این کشورها نیز به مکزیک و ونزوئلا اختصاص دارد.
 
کد مطلب: 32999
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام