۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰

سوندار پیاچی، مدیر جدید بخش خدمات و محصولات گوگل

ایتنا- مدیر ارشد اجرایی شرکت گوگل یعنی لری پیج در یک اقدام ویژه، سوندار پیاچی جوان را به سمت مدیریت امور خدمات و محصولات این شرکت منصوب کرد.
سوندار پیاچی، مدیر جدید بخش خدمات و محصولات گوگل


مدیر ارشد اجرایی شرکت گوگل یعنی لری پیج در یک اقدام ویژه، سوندار پیاچی جوان را به سمت مدیریت امور خدمات و محصولات این شرکت منصوب کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز، پیاچی ۴۱ ساله که دارای اصالتی هندوستانی است از این پس و بنا به دستور رسمی شخص لری پیج به سراغ مدیریت محصولاتی مانند گوگل پلاس، گوگل مپ و گوگل ادسنس و اد ورد خواهد رفت و بر روی کارکرد این سامانه‌های مهم گوگل نظارت خواهد کرد.

این موضوع به این معنا است که هسته مدیریت گوگل، امور نظارت بر هسته کاری شرکت را به پیاچی محول کرده است و باید انتظار داشت که از این پس نقش پیاچی در فعالیت‌های گوگل بیشتر و بیشتر شود.


البته هنوز موارد محبوب و جانبی مانند یوتیوب تحت نظارت پیاچی قرار نخواهند گرفت و مانند قبل خود لری پیج به آنها رسیدگی خواهد کرد و گزارش این بخش به صورت مستقیم به لری پیج ارائه خواهد شد.

به این ترتیب این تغییر یکی از چندین تغییر در سطح مدیریت رده‌بالای گوگل بوده است که در طول چند سال اخیر اتفاق افتاده است و به‌واسطه آن این شرکت به تمرکززدایی در زمینهٔ مدیریت کاری خود دست‌زده است و سعی در استفاده از نیروهای جوان برای استفاده از توانایی دید نسبت به بازارهای جدید داشته است که این ارتقاء سمت پیاچی نیز در این راستا شکل گرفته است.
  
کد مطلب: 32980
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام