کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

10 اپلیکیشن ویندوزفونی که بیشترین تعداد دانلود را در ماه مهر داشته‌اند

28 مهر 1393 ساعت 13:14

ایتنا- یکی از جذابیت‌های موبایل‌های هوشمند، استفاده از اپلیکیشن‌هایی است که کارها را راحت‌تر پیش می‌برند.




بدون شک ویندوز فون استارت خوبی برای تصاحب جایگاه بهتری در بازار سیستم‌ عامل‌های موبایل زده است.

به نظر می‌رسد از سال آینده مایکروسافت این سیستم‌عامل را به‌صورت رایگان در اختیار سازندگان تلفن همراه قرار دهد. در این صورت باید شاهد رشد بیش‌ازپیش این پلتفرم باشیم.

یکی از نقطه‌ ضعف‌های سیستم‌ عامل ویندوز فون کمبود نرم‌افزارهای کاربردی در ابتدا بود، ولی مایکروسافت با کمک شرکت‌های تولیدکننده اپلیکیشن هر روز از بار این معضل کاسته و تقریباً تمام نیازهای کاربران را برطرف کرده است. ما لیستی از ۱۰ اپلیکیشن ویندوزفونی که بیشترین تعداد دانلود را در ماه گذشته داشته‌اند را جمع‌آوری کرده‌ایم، که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

\"\"

۱- اپلیکیشن واتس‌اپ
این اپلیکیشن برای ویندوز فون ۸.۱ برترین برنامه‌ای است که توسط کاربران در ماه مهر دریافت شده است. این اپلیکیشن بهترین برنامه‌ی ارسال و دریافت پیامک متنی می‌باشد که در سراسر جهان میلیون‌ها کاربر دارد. شما به‌راحتی می‌توانید با استفاده از Wifi و 3G به این نرم‌افزار متصل شوید. همچنین ساخت گروه و امکان ارسال فیلم، عکس و… از دیگر قابلیت‌های واتس‌آپ می‌باشد.

\"\"

۲- اپلیکیشن ویندوزفون
کاربران با استفاده از Ringtone Maker در ویندوز فون ۸.۱ می‌توانند صدای زنگ و هشدار‌های موردعلاقه خود را از طریق آهنگ‌های موجود بر روی گوشی بسازند. کاربر بعد از واردکردن آهنگ ، قسمتی از آن را که موردنظر خود است را جدا کرده و بر روی آن افکت‌های دلخواه را اعمال می‌نماید.

\"\"

۳- اپلیکیشن ویندوزفون Adobe Reader
افراد مختلف از طریق اپلیکیشن رایگان Adobe Reader قادر هستند تا کلیه فایل‌های PDF را اجرا کنند و به مطالعه آن‌ها بپردازند. Adobe Reader توانسته سومین جایگاه را در میان لیست محبوب‌ترین اپلیکیشن های ویندوز فونی ماه مهر از آن خود کند.

\"\"

۴- اپلیکیشن ویندوزفون Voice Recorder Pro+
اگر شما نیز به دنبال یکی از بهترین برنامه‌های ضبط صدای ویندوز فونی برای تبلت یا تلفن هوشمند خود هستید ما به شما اپلیکیشن عالی Voice Recorder Pro را پیشنهاد می‌کنیم و برای یک‌بار هم که شده آن را امتحان کنید.از این نرم‌افزار می‌توان در ضبط صدا و پس‌ از آن در ایجاد تغییرات در آن استفاده کرد.

\"\"

۵- اپلیکیشن ویندوزفون Battery
Battery اپلیکیشنی است که کاربر را قادر می‌سازد تا از وضعیت باتری دستگاه خود آگاهی کاملی داشته باشد. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید میزان مصرف اپلیکشن‌های نصب شده بر روی گوشی ویندوز فونی خود را مشاهده و در صورت نیاز دستگاه را در حالت ذخیره ی انرژی قرار دهید

\"\"

۶- اپلیکیشن ویندوزفون فیس‌بوک
فیس‌بوک اپلیکیشنی است که امروزه در اغلب اسمارت فون‌ها دیده می‌شود. در میان کاربران ویندوزفون نیز این محبوبیت همچنان پا برجاست. این اپلیکیشن تمام دسترسی‌های مورد نیاز برای مشاهده و ویرایش پروفایل فیس‌بوک را به کاربر می‌دهد و با رابط کاربر جدید و عملکرد سریع خود توانسته است یکی از اپلیکیشن‌هایی باشد که در ماه جاری بیشتر دانلود را داشته است

\"\"

۷- اپلیکیشن ویندوزفون Lumia Creative Studio
از lumia Creative Studio می‌توان به‌ عنوان یکی از کامل‌ترین نرم‌افزارهای ویرایش عکس در استور مایکروسافت یاد کرد. Creative Studio در عین سادگی، فیلترها و ابزارهای نسبتاً کاملی را برای ویرایش تصاویر به شما ارائه می‌کند. این نرم‌افزار به‌ طور پیش‌فرض بر روی گوشی‌های لومیا نصب است ولی با این‌ حال در ماه گذشته جزو ۱۰ اپلیکیشن محبوب اپ استور بوده است.

\"\"

۸- اپلیکیشن ویندوزفون اینستاگرام
اینستاگرام امروزه تبدیل به یکی از اپلیکیشن‌های نام آشنا شده و نسخه آزمایشی آن بر روی ویندوزفون نیز موفقیت خوبی را در بر داشته است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان تصاویر را توسط فیلتر‌های مختلف و یا کنترلر‌های موجود ویرایش کرد و سپس با دوستان خود در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشت.

\"\"

۹- اپلیکیشن ویندوزفون Camera ۳۶۰
Camera ۳۶۰ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های عکاسی در ویندوز فون ۸.۱ می‌باشد. این نرم‌افزار دارای حالت‌های بسیار زیادی برای گرفتن عکس در شرایط مختلف را فراهم آورده است. بعد از اعمال تغییرات بر روی عکس گرفته‌ شده می‌توان به‌ طور مستقیم آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت یا بر روی گوشی ذخیره کرد.

\"\"

۱۰- اپلیکیشن فایل منیجر ویندوزفون Files
مایکروسافت بعد از مدت‌ها درخواست کاربران ویندوز فون، فایل منیجر رسمی آن را با نام فایل عرضه کرد. این فایل منیجر تقریباً تمام نیازهای یک کاربر را برطرف می‌کند.از قابلیت‌های فایل می‌توان به‌ جا بجا کردن پرونده‌ها، پوشه بندی، تغییر نام و … اشاره کرد که در لیست ما رتبه‌ ۱۰ را کسب کرده است.

منبع: فارنت


کد مطلب: 32896

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/32896/10-اپلیکیشن-ویندوزفونی-بیشترین-تعداد-دانلود-ماه-مهر-داشته-اند

ايتنا
  https://www.itna.ir