۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۹

اندروید، کروم را نجات می‌دهد؟

ایتنا- اندروید و کروم باهم ادغام می‌شوند.
اندروید، کروم را نجات می‌دهد؟


در حالیکه هر دو سیستم عامل اندروید و کروم OS از سیستم‌های عامل‌ لینوکس به شمار می‌آیند در حال حاضر برخی از برنامه‌های اندرویدی روی سیستم کروم قابل اجراست و در آینده‌ای نزدیک نیز تمام برنامه‌های اندرویدی روی کروم قابل اجرا خواهند بود.


به گزارش ایتنا از  ایسنا، وال‌ستریت‌ ژورنال در این باره نوشته‌ است: به زودی دو سیستم عامل مربوط به شرکت گوگل با یکدیگر ادغام خواهند شد.

دو گروه مهندسی سیستم عامل موبایل اندروید و سیستم عامل کروم با یکدیگر دیدارهایی جهت همکاری داشته‌اند که این امر نشان‌دهنده تمایل ساندر پیچای، معاون ارشد گوگل برای ادغام سریع دو سیستم عامل اندروید و کروم است.

در صورت ادغام این دو سیستم عامل دارندگان سیستم کروم می‌توانند به راحتی تمامی برنامه‌هایی را که در سیستم عامل اندروید و برای تلفن همراه طراحی شده است را روی کروم اجرا کنند که تحقق این امر برای طراحان برنامه این دو سیستم عامل نیز کار را آسان‌تر خواهد کرد زیرا تنها کافی است یکی از دو سیستم عامل کروم یا اندروید روی یک تلفن هوشمند، تبلت و یا رایانه نصب شده باشد تا بتوان از تمامی برنامه‌های هر دوی این سیستم‌های عامل استفاده کرد.

همچنین این تغییر جایگاه کروم بوک - یک رایانه شخصی است که سیستم‌عامل گوگل کروم را اجرا می‌کند - را که در حال حاضر تنها دو درصد بازار رایانه‌ای دنیا را در اختیار دارد نیز تغییر خواهد داد و اجرای تمامی برنامه‌های اندروید روی سیستم عامل کروم این رایانه محبوبیت آن را در بازار افزایش می‌دهد.

روزنامه وال‌استریت همچنین در پیش‌بینی خود از زمان ادغام دو سیستم عامل اندروید و گوگل کروم پایان تعطیلات فصل فروش سال ۲۰۱۴ یعنی روزهای پایانی سال جاری میلادی را زمانی برای این ادغام می‌داند.
کد مطلب: 32873
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام