۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۹

مایکروسافت به ویندوز ۱۰ چندین کلید میان‌بر اضافه می‌کند

ایتنا- شرکت مایکروسافت در نسخه جدید سیستم‌عامل خود یعنی ویندوز ۱۰ به ارائه چند کلید جدید برای دسترسی سریع به امکانات روی خواهد آورد تا عملکرد این سیستم‌عامل را به نسبت نسخه‌های پیشین خود بهبود بخشد.
مایکروسافت به ویندوز ۱۰ چندین کلید میان‌بر اضافه می‌کند


شرکت مایکروسافت در نسخه جدید سیستم‌عامل خود یعنی ویندوز ۱۰ به ارائه چند کلید جدید برای دسترسی سریع به امکانات روی خواهد آورد تا عملکرد این سیستم‌عامل را به نسبت نسخه‌های پیشین خود بهبود بخشد.


به گزارش ایتنا از رایورز، این عمل مایکروسافت بیشتر به این دلیل انجام خواهد شد که کاربران بتوانند دسترسی سریع‌تری به مزایای این سیستم‌عامل داشته باشند و سریع‌تر با این نسخه از ویندوز ارتباط برقرار کنند.

در این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز، علاوه بر کلیدهای میان‌بر موجود در نسخه‌های پیشین این سیستم‌عامل، کلیدهای ترکیبی و پیچیده‌تری نیز به این لیست افزوده شده‌اند که می‌توانند کار کردن با این سیستم‌عامل از طریق صفحه کلید را راحت‌تر کنند.

بیشترین موارد مورد استفاده در کلیدهای میان‌بر جدید را می‌توان در استفاده از کارایی‌های ویژه و منحصربه‌فرد ویندوز ۱۰ مانند دسکتاپ مجازی و یا وضعیت task view دانست که هر دوی آنها از جمله ارکان اصلی ویندوز ۱۰ به‌حساب می‌آیند.
بیشتر این کلیدهای ترکیبی نیز در محوریت کارایی خود از کلید ویندوز استفاده خواهند کرد.


ویندوز ۸ و نسخه به‌روزرسانی شده آن یعنی ویندوز ۸.۱، به‌هیچ‌عنوان نتوانستند در بازار جذب مخاطبین خود موفق عمل کنند و به همین دلیل نیز مایکروسافت در مقایسه با نسخه‌های پیشین ویندوز، نسخه جدید خود را با بازه زمانی کوتاه‌تری به بازار فرستاده است تا بتواند مخاطبین را با این سیستم‌عامل آشتی بدهد.
ولی تا زمان عرضه این سیستم‌عامل نمی‌توان انتظار داشت که بازخورد قطعی نسبت به آن مشخص شود.
 
کد مطلب: 32845
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام