۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۸

"کسب وکار از رویا تا واقعیت"

ایتنا - "کسب وکار از رویا تا واقعیت" ، موضوع دومین رویداد "کافه کسب وکار" یک سمینار آموزشی- عملی جهت طرح موضوع مسایل مهم در راه‌اندازی کسب وکار، نوشتن طرح اولیه، معیارهای داوران و سرمایه‌گذاران و بررسی عملی چند کسب وکار خواهد بود.


دومین سمینار "کافه کسب وکار" با حضور فعالان رسانه‌ای، صاحبان کسب وکار، کارآفرینان حوزه فناوری اطلاعات و علاقه‌مندان این حوزه برگزار می‌گردد.


"کسب وکار از رویا تا واقعیت" ، موضوع دومین رویداد "کافه کسب وکار" ، یک سمینار آموزشی- عملی جهت طرح موضوع مسایل مهم در راه‌اندازی کسب وکار، نوشتن طرح اولیه، معیارهای داوران و سرمایه‌گذاران و بررسی عملی چند کسب وکار خواهد بود، جلسه‌ای کاربردی برای همه کسانی که ایده‌های زیادی دارند و بوم کسب وکار را تنها ابزار خود می‌دانند، و آنقد درگیر ابزار و واژه‌های مبهم می‌شوند که از اساسی‌ترین فعالیت ها برای زنده ماندن کسب وکارخود، غافل می‌مانند.

این برنامه که از سری برنامه‌های مشترک ششمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف و فعالان کسب و کار می‌باشد، چهارشنبه بیست و سوم مهرماه در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، از ساعت ۱۶ الی ۱۹ برگزار می‌شود.

اگر ایده‌ای نو یا کسب وکاری تازه متولد شده دارید و یا به ایجاد کسب و کار شخصی خود علاقه‌مندید، نام و ایمیل خودرا، به شماره های ۰۹۱۲۷۲۶۱۱۶۳ و ۰۹۱۹۴۱۵۰۵۵۱ پیامک کنید و از طریق ایمیل info@drbusiness.ir سوالات خود را مطرح نمایید.
 
کد مطلب: 32804
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام