۰
plusresetminus
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۰
پرطرفدارترین برند بین کودکان

iPad از مک‌دونالد هم محبوب‌تر است

ایتنا - iPad محبوب‌ترین برند نزد کودکان محسوب می‌شود و رایانه لوحی توانسته است از دیگر دستگا‌ه‌های الکترونیکی مبتنی بر نمایشگر هم اولویت بالاتری داشته باشد.
iPad از مک‌دونالد هم محبوب‌تر است


رایانه لوحی iPad اپل محبوبیت فراوانی بین کودکان دارد و این طور که نتایج حاصل از مطالعه جدید نشان می‌دهد، رابط کاربری آسان و ابزارهای خلاقانه باعث شده است محبوبیت آن افزایش یابد.


به گزارش ایتنا از رایورز، محققان دریافته‌اند استفاده از iPad این روزها به قدری افزایش یافته است که از رستوران‌های McDonalds و Disney هم محبوب‌تر است و بین آمریکایی‌های ۶ تا ۱۲ ساله نخستین برند پرمخاطب محسوب می‌شود.

محققان مرکز Smarty Pants که به صورت تخصصی در زمینه خانواده و جوانان بررسی می‌کنند، در تازه‌ترین اتفاق میزان محبوبیت ۲۵۰ برند بین‌المللی و بزرگ را بین گروه‌های سنی مختلف مطالعه کردند.

در پایان این مطالعه مشخص شد iPad محبوب‌ترین برند نزد کودکان محسوب می‌شود و رایانه لوحی توانسته است از دیگر دستگا‌ه‌های الکترونیکی مبتنی بر نمایشگر از جمله گوشی هوشمند و گیرنده تلویزیونی هم اولویت بالاتری داشته باشد.

 

"واین تایری"(Wynn Tyree) مدیر این مرکز تحقیقاتی گفت: «کودکان به میزان قابل ملاحظه و باورنکردنی سراغ iPad رفته‌اند و برنامه‌های تلویزیونی، ویدیو‌ها، کتاب‌ها و تکالیف خود را روی این دستگاه همراه دنبال می‌کنند و ارتباطات خود با اعضای خانواده را فقط به کمک iPad مدیریت می‌کنند.»

لازم به ذکر است که ۵ سال قبل رایانه لوحی iPad در لیست محبوب‌ترین برندهای جهان رتبه ۱۰۹ را به خود اختصاص داده بود که هم‌اکنون رتبه یک را از آن خود کرده است.

 
کد مطلب: 32745
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام