کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتظار مازراتی در حاشیه نمایشگاه تله‌کام

خبرگزاری ايسنا , 15 مهر 1393 ساعت 9:41

ایتنا- حاشیه‌های اولین روز پانزدهمین تله‌کام را در این مقاله بخوانید.




اولین روز از برگزاری نمایشگاه تله‌کام پانزدهم با حاشیه‌هایی نیز همراه بود که شاید جالب‌ترین آن خودروی مازراتی باشد که در محیط نمایشگاه به انتظار قرعه کشی نشسته است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، اولین روز نمایشگاه تله‌کام با حضور تعداد قابل توجهی از مدیران مخابراتی کشور، وزیر ارتباطات، معاونان وی و علاقه مندان این حوزه برگزار شد.

شاید یکی از جالب توجه‌ترین حاشیه‌های این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان از آن خودروی مازراتی یکی از اپراتورها باشد که قرار است تا پایان نمایشگاه قرعه کشی مربوطه برگزار شده و این خودرو به قید قرعه به یکی از کاربران اپراتورها واگذار شود.

اپراتور دیگر که سال گذشته در نمایشگاه چندین خودرو برای قرعه کشی در مراسمهای مختلف خود در نظر گرفته بود امسال چنین برنامه‌ای ندارد و جوایز مربوط به قرعه کشی‌ها و طرح‌های آن در طول سال به کاربران برگزیده‌اش اهدا می‌شود.

همچنین در روز اول برگزاری این نمایشگاه وزیر ارتباطات به بازدید از بخشهای مختلف از نمایشگاه پرداخت و تلاش کرد که به اکثر غرفه‌ها سر زده باشد؛ بازدیدی که در نهایت بیش از سه ساعت طول کشید و در تمام مدت علاو بر وزیر معاونان مختلف وی از جمله رییس سازمان تنظیم مقررات و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت وی را همراهی می کردند.

از دیگر حاشیه‌های اولین روز برگزاری نمایشگاه تله‌کام بریدن کیک هزار روز گذشت از ورود ۳G به کشور بود که توسط وزیر ارتباطات در غرفه رایتل بریده شد.

همچنین امروز برخی هنرمندان سینما در محل نمایشگاه حضور داشتند که برای مراسم رونمایی از اولین شبکه اجتماعی هنرمندان با نام اپلیکیشن ستاره‌ها رخ داد. در قالب این مراسم هنرمدانی چون رضا عطاران و نیوشا ضیغمی در محل نمایشگاه حضور پیدا کردند.

نکته دیگری که در مراسم امروز جلب توجه می کرد تبلیغات برخی اپراتورها بود که گاهی برای تبلیغ از هنرمندان و مجریان صدا و سیما استفاده کرده بودند اما در قالب این تبلیغات نکاتی منتقل می‌شد که جای توجه و تعجب داشت به عنوان مثال در یکی از این موارد شخصیت افراد با سیم کارت‌ آن‌ها سنجیده شده و این گونه عنوان می‌شد که صاحبان سیم کارت‌های اپراتوری خاص معمولا در پاسخگویی خود به شیوه بهتری عمل می کنند.

علاوه بر این در نمایشگاه امروز حضور خارجی‌ها هم اگرچه کمرنگ اما به هر حال جلب توجه می کرد و در این میان چینی‌ها گوی سبقت از سایر کشورها ربوده بودند.

علاوه بر این عده‌ای هم به امید پیدا کردن اسپانسری برای فعالیت‌های مختلف خود در حوزه‌های متعدد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی راهی نمایشگاه تله‌کام شده بودند تا شاید ازمیان شرکت‌های مخابراتی اسپانسری پیدا کنند؛ همانند بسیاری از نمایشگاه‌ها و جشنواره‌هایی که در طول سال برگزار می‌شود برخی هم برای دریافت اشانتیون و هدایا راهی غرفه‌های مختلف می‌شدند.

سرعت خوب و قابل قبول اینترنت در سطح نمایشگاه نیز از دیگر نکات قابل توجه در برگزاری اولین روز پانزدهمین نمایشگاه تله کام بود.


کد مطلب: 32731

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/32731/انتظار-مازراتی-حاشیه-نمایشگاه-تله-کام

ايتنا
  https://www.itna.ir