۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۳
پروژه جدید محرمانه

گوگل با اتصال صفحات کوچک نمایشگر بزرگ درست می‌کند

ایتنا - این نمایشگر بزرگ می‌تواند برحسب سلیقه و نیاز کاربران در اشکال و حالت‌های مختلف منظم شود و بسته به فضای موجود، در اندازه‌های متفاوت ارایه شود.
گوگل با اتصال صفحات کوچک نمایشگر بزرگ درست می‌کند


مرکز Google X به عنوان بازوی توسعه نوآوری‌های شرکت گوگل در حال کار کردن روی پروژه جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد نمایشگرهای مختلف را کنار یکدیگر بگذارند و درنهایت یک نمایشگر بزرگتر در اختیار داشته باشند.


به گزارش ایتنا از رایورز، این نمایشگر بزرگ می‌تواند برحسب سلیقه و نیاز کاربران در اشکال و حالت‌های مختلف منظم شود و بسته به فضای موجود، در اندازه‌های متفاوت ارایه شود.

شرکت گوگل برای مدت‌های طولانی این پروژه را به صورت مخفیانه دنبال می‌کرد و البته در این میان برخی منابع آگاه گزارش‌هایی در این زمینه منتشر کردند.

گوگل هنوز هیچ خبری را به صورت رسمی در این زمینه منتشر نکرده است و با این وجود گفته می‌شود نمایشگرهای هوشمند این شرکت اینترنتی می‌توانند مانند قطعات بازی Lego به یکدیگر متصل شوند و در نهایت یک نمایشگر بزرگ را تشکیل دهند.

 

نمایشگرهای مذکور به گونه‌ای ساخته شده است که تا لبه بدنه ادامه پیدا کرده‌اند و به همین خاطر زمانی که به یکدیگر متصل می‌شوند، می‌توانند به صورت یکپارچه تصویر را پخش کنند.

گفته شده است این نمایشگرها به گونه‌ای به یکدیگر متصل می‌شوند که برای پخش تصویر نهایی مشکل به‌وجود نمی‌آید و نمایشگر بزرگتر بدون هرگونه درز و اختلال تصاویر را با کیفیت بالا پخش می‌کند.

گفته می‌شود این پروژه حتی در شرکت گوگل هم به صورت محرمانه دنبال می‌شود و هنوز به مرحله‌ای نرسیده است که خبر رسمی از آن منتشر شود.
 
کد مطلب: 32708
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام