۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۴

سامسونگ برای گوشی‌های اندرویدی خود سالی یک میلیارد دلار به مایکروسافت می‌دهد

ایتنا - سامسونگ خود را موظف کرده است به منظور استفاده از فناوری‌های مایکروسافت در دستگاه‌های اندرویدی خود سالی یک میلیارد دلار به این شرکت نرم‌افزاری بپردازد.
سامسونگ برای گوشی‌های اندرویدی خود سالی یک میلیارد دلار به مایکروسافت می‌دهد


گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد سامسونگ تاکنون سالی یک میلیارد دلار به مایکروسافت پرداخت می‌کرده است تا از فناوری‌های آن در گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی اندرویدی خود استفاده کند.


به گزارش ایتنا از رایورز، اسناد منتشر شده از سوی مراکز قضایی نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ خود را موظف کرده است به منظور استفاده از فناوری‌های مایکروسافت در دستگاه‌های اندرویدی خود سالی یک میلیارد دلار به این شرکت نرم‌افزاری بپردازد.

بر اساس این اطلاعات همچنین گفته شده است که مایکروسافت با سامسونگ توافق کرده است اگر همزمان با تمرکز بر محصولات اندرویدی تولید گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوزفون را افزایش دهد، از مبلغ یاد شده می‌کاهد.

این اطلاعات برمبنای پرونده قضایی منتشر شده است که مایکروسافت در آگوست ۲۰۱۴ علیه شرکت سامسونگ به دادگاه عالی آمریکا ارایه کرد.

 

لازم به ذکر است که اطلاعات مربوط به شکایت اصلی مایکروسافت به منظور عدم افشای اطلاعات تجاری منتشر نشده است.
اما منابع آگاه روز گذشته این اخبار را مبنی بر شکایت مذکور اعلام کردند.

این دو شرکت اواخر سال ۲۰۱۱ میلادی قراردادی را با یکدیگر به امضا رساندند که سامسونگ به موجب آن موظف شد به مدت ۷ سال برای استفاده از حق امتیازها و فناوری‌های مایکروسافت هزینه مشخصی را به این شرکت بپردازد.

مایکروسافت طی چند سال گذشته همواره بر این اصل تاکید داشت که اندروید حق امتیازهای آن را نقض می‌کند و به همین خاطر با بسیاری از شرکت‌ها از جمله سامسونگ قراردادی منعقد کرد تا به‌جای این تخلف، از آنها پول دریافت کند.
 
کد مطلب: 32699
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام