۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۵

پیش‌بینی استقبال از فروش همراه اپل

همزمان با فروش 10 میلیون آیفون 6 و 6 پلاس در اولین روزهای عرضه این گوشی هوشمند، پیش بینی می‌شود سرویس فروش همراه اپل پی هم با استقبال مواجه شود.
ایتنا - ۹۰ درصد گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه‌های NFC می‌باشند.
پیش‌بینی استقبال از فروش همراه اپل


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از نیوزفاکتور، اپل اعلام کرده این سرویس را که خرید کالا و خدمات را با یک بار لمس نمایشگر گوشی ممکن می‌کند به زودی برای همه کاربران خود فعال خواهد کرد.


صاحب نظران می‌گویند راه اندازی خدمات یاد شده انقلابی در زمینه خرید و فروش کالا به وجود خواهد آورد و با این حساب کارت‌های اعتباری و دستگاه های سنتی کارتخوان هم ممکن است ظرف چند سال آینده به تاریخ بپیوندند.

البته اپل تنها شرکتی نبوده که برای راه‌اندازی سرویس‌های پرداخت همراه تلاش کرده است. پیش از این گوگل سرویس گوگل ولت را راه اندازی کرده بود که چندان مورد توجه قرار نگرفت. اما چرا اپل پی این طور مورد اقبال قرار گرفته است. علت این امر از یکسو محبوبیت جهانی گوشی‌های آیفون و از سوی دیگر استفاده ۸۰۰ میلیون نفر در دنیا از فروشگاه اینترنتی آی تیونز است که باعث می‌شود زمینه مناسب برای استفاده از خدمات خرید همراه وجود داشته باشد.

با توجه به این نکات می‌توان امیدوار بود که فروشگاه‌های خرده فروشی، شرکت‌های تجاری و نهادهای مالی استقبال خوبی از اپل پی به عمل آورند.

تصمیم اپل به استفاده از فناوری (near field communication (NFC دلیل دیگری است که به همه گیر شدن خدمات پرداخت همراه اپل کمک می کند. اپل معمولا روی خوشی به استفاده از فناوری‌هایی که خودش مبدع آنها نباشد، نشان نمی دهد، اما این بار حاضر شده از (near field communication (NFC استفاده کند.

در حال حاضر ۱۰ میلیون نفر در سراسر جهان از تبلت‌ها و گوشی‌های سازگار با (near field communication (NFC استفاده کرده و ۹۰ درصد گوشی‌های هوشمند هم مجهز به تراشه‌های ان اف سی می‌باشند.
کد مطلب: 32647
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام