۵
۰
plusresetminus
يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۶

راه اندازی آزمایشی تلویزیون اینترنتی در 7 استان

ایتنا- سرویس آی‌پی مدیا در نمایشگاه تله‌کام امسال معرفی خواهد شد.
راه اندازی آزمایشی تلویزیون اینترنتی در 7 استان


شرکت مخابرات ایران در آستانه‌ اخذ مجوز نهایی فناوری آی‌پی‌مدیا از سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديویي، از معرفی این سرویس در نمایشگاه تله کام خبر داد.


به گزارش ایتنا از مهر، شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: آی‌سیما نخستین ارائه دهنده‌‌ سامانه‌ ارم (آی‌پی‌مدیا) در ایران به همراه گروه مخابرات ایران در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران تلکام شرکت می‌کند.

از جمله خدمات فناوری جدید آی‌پی‌مدیا، بهره‌مندی از برنامه‌های زنده‌ تلویزیون و رادیو به همراه آرشیو گسترده‌ای از فیلم و سریال، قابلیت ماشین زمان (با دسترسی به برنامه‌های پخش‌شده تا ۱۲ سال قبل)، اپلیکیشن‌های کاربردی و ... به شیوه تعاملی است.

اکنون این سامانه در ۷ استان تهران، یزد، اصفهان، قزوین، گلستان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی به شکل آزمایشی راه‌اندازی شده است و ارائه خدمات آن در سراسر کشور با پایان نصب تجهیزات فنی مورد نیاز، امکان‌پذیر خواهد شد.

در نمایشگاه تله کام امسال شرکت توسعه بهنگام غدیر به‌منظور معرفی پروژه‌ آی‌پی‌مدیا در ایران و جذب همکاری متخصصان و همکاران حوزه‌ ارتباطات و فناوری از ۱۴ تا ۱۷ مهر ماه ۱۳۹۳ در سالن شماره ۶ نمایشگاه ایران تلکام (در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران) حاضر خواهد بود.

اکنون در آستانه‌ اخذ مجوز نهایی فناوری آی‌پی‌مدیا از سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديویي، ثبت‌نام این سرویس از طریق سایت www.iseema.ir یا تماس با شماره تلفن ۱۵۳۵(در شهرستان‌ها به همراه کد ۰۲۱ استان تهران) امکان‌پذیر است.
کد مطلب: 32616
نام شما
آدرس ايميل شما


Mahdi
feedback
United Kingdom
و باز هم مخابرات ......
یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
نه که برنامه های رسانه میلی خیییلی جذاب و متنوع و سرگرم کننده است لذا بی صبرانه منتظریم تا با پرداخت یک مبلغ حدود ۴۰۰ هزارتومانی، از این شاهکارها لذت ببریم !!!!! :-)
feedback
Iran, Islamic Republic of
اینترنتی و غیر اینترنتیش مگه فرقی میکنه؟ مگه مدیرش همچنان ضرغامی نیست که به جای مردم فقط سیاست های یک طیف فکری خاص رو دنبال میکنه؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
7 شهر عشق را عطار گشت......
ما کجاییم بقیه کجا
حسین
feedback
Iran, Islamic Republic of
چند ساله میخواد راه بیفته
پس کی میاد واقعا
الان تلوبیون و ایران گیت دارن این کار رو می کنن
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام