۰
plusresetminus
شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰

رضایت از رایانه‌های شخصی هنوز بیش از لپ‌تاپ و تبلت است

ایتنا- هنوز هم رایانه‌های شخصی از لپ تاپ‌ها و تبلت‌ها محبوب‌تر هستند.
رضایت از رایانه‌های شخصی هنوز بیش از لپ‌تاپ و تبلت است


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از تاپ تک نیوز، فهرست جدید بررسی رضایت مشتریان آمریکایی موسوم به ACSi نشان می‌دهد که نمره رضایت از رایانه‌های شخصی برابر با ۸۱ از ۱۰۰است. در مقابل میزان رضایت از تبلت‌ها با یک درصد کاهش به ۸۰ رسیده است.


بیشترین میزان کاهش با نزولی چهار درصدی مربوط به لپ تاپ‌هاست که رقم ۷۶ درصد را نشان می‌دهد. این فهرست که از سال ۱۹۹۴ ارائه می شود با همکاری دانشگاه میشیگان، انجمن آمریکایی کیفیت و CFI Group تهیه می‌شود. برای تهیه فهرست یاد شده از ۷۰ هزار آمریکایی در سراسر جهان نظرسنجی صورت می‌گیرد.

کارشناسان در توضیح علت این تغییر می‌گویند در سه سال اخیر کاربران اکثرا موبایل و تبلت خریداری کرده اند و بازار یاد شده اشباع شده است. اما امسال بسیاری از آنها بعد از سه تا ۵ سال رایانه‌های قدیمی خود را به روز کرده و تازه متوجه افزایش شدید سرعت و قدرت پردازش آنها شده اند. همین مساله باعث افزایش رضایت آنها از رایانه‌های شخصی شده است.

بیشترین میزان رضایت مربوط به رایانه‌های شخصی اپل است که البته با نزول سه درصدی نسبت به سال قبل به ۸۴ درصد رسیده است. دل و توشیبا هم با نزول ۴ درصدی امتیاز ۷۶ و ۷۵ را کسب کرده و رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارند. اچ پی با نزول ۸ درصدی امتیاز ۷۴ داشته و در رتبه چهارم است.
کد مطلب: 32597
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام