۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰

ده گوشی انقلابی

ایتنا- استیوجابز بزرگ راست می‌گفت، بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش موبایل‌ها، کاربرها را از تبلت‌ها بی‌نیاز خواهد کرد.
ده گوشی انقلابی


در چند سال اخیر، عرضه چندین تلفن همراه هوشمند با صفحه نمایش بزرگ انقلابی در تولید تلفن های همراه هوشمند به راه انداخت تا تلفن های هوشمندی که تولید و روانه بازار فناوری می شوند هر روز از صفحه نمایش بزرگتری برخوردار باشند.


به گزارش ایتنا از مهر، سال‌ها قبل و زمانی که استیو جابز، مدیر عامل شرکت اپل بود، در مصاحبه‌ای گفت: "در سال‌های آینده کمتر کسی نیاز به خرید اسمارت فون یا آیپدهای بزرگ خواهد داشت زیرا اندازه صفحه نمایش تلفن‌های همراه دست‌ خوش انقلاب عظیمی خواهد شد و سایز آنها از اندازه فعلی بسیار بزرگتر خواهد شد تا بتواند نیاز مخاطبان را برطرف کند."

اکنون و پس از چندین سال، پیش بینی استیو جابز به حقیقت پیوسته و اکثریت تلفن‌های همراهی که ساخته می‌شوند از صفحه نمایش‌های بزرگی برخوردارند تا بتوانند نظر مخاطبان خود را جلب کنند. در این مطلب به ۱۰ تلفن همراهی که این انقلاب را به راه انداختند، پرداخته می شود.

Dell Streak
با عرضه این تلفن همراه هوشمند ۵ اینچی در سال ۲۰۱۰ میلادی انقلابی در عرضه تلفن‌های همراه به راه افتاد. دل استیک را به عنوان نسل اولین تبلت‌های اندرویدی می‌دانند. عمر باطری این تلفن همراه بسیار ناچیز بوده اما باعث ساخت نسل جدیدی از تلفن‌های همراه شد.


LG GW990
این تلفن هوشمند با صفحه نمایش ۴.۸ اینچ در سال ۲۰۱۰ میلادی عرضه شد. حافظه داخلی این گوشی ۵۱۲ مگا بایت بود. اما این تلفن همراه نتوانست نظر مخاطبان را جلب کند.



Samsung Galaxy Note
این تلفن همراه در سال ۲۰۱۱ میلادی عرضه شد. در زمانی که هنوز بازار فناوری از عرضه تلفن‌هایی با اندازه ۴.۳ اینچ در شوک بود، سامسونگ تلفن‌های هوشمندی با اندازه ۵.۳ اینچ را در اختیار عموم قرار داد تا تعریف متفاوتی از تلفن‌های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ را ارائه کند. با وجود اینکه اندازه این اسمارت فون جدید بسیار بزرگتر از آن بود که در دستان مخاطبان قرار بگیرد اما با پذیرش و استقبال مواجه شد.



HTC Titan
این محصول HTC یکی دیگر از تلفن‌های همراه هوشمندی است که با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی خود توانست انقلابی در صفحه نمایش‌ها به وجود آورد. عرضه این محصول ویندوزی اچ تی سی به سال ۲۰۱۱ میلادی باز می‌گردد.



LG Optimus Vu
ال جی ۲ سال پس از عرضه GW990 در سال ۲۰۱۲ میلادی به عرضه این محصول جدید با صفحه نمایش ۵ اینچی روی آورد تا بتواند از رقبای خود در ارائه محصولی با صفحه نمایش بزرگ باز نماند. کاربران از محصول جدید ال جی به دلیل ناکارآمد بودن و عملکرد نامناسب قلمش رضایت چندانی نداشتند.



Samsung Galaxy S III
سامسونگ با عرضه محصول Galaxy Note به خوبی از نیاز مخاطبان آگاهی یافت و محصول بعدی خود با نام Samsung Galaxy S III و در اندازه ۴.۸ اینچ را در سال ۲۰۱۲ میلادی عرضه کرد. در همان سال حدود ۳۰ میلیون عدد از SGS ۳ به فروش رسید.



LG Optimus G
این محصول ال جی در اواسط سال ۲۰۱۲ میلادی به بازار فناوری ارائه و توانست توجه کاربران بسیاری را با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی به خود جلب کند. ال جی با ارائه این محصول به سامسونگ نشان داد که می تواند هم پای رقیب خود پیش برود.



Pantech Vega R3
این محصول جدید با صفحه نمایش ۵.۳ اینچی توانست کاربران بیشتری را به خود جلب کند زیرا نه تنها پیشرفته‌تر بود بلکه به خاطر راحتی و خوش دستی نیز مشهور شد.



HTC Droid DNA
این محصول ۵ اینچی HTC با صفحه نمایش ۱۰۸۰ پیکسلی توانست نام خود را در عرضه محصولاتی با صفحه نمایش‌های متفاوت به ثبت برساند.



Huawei Ascend Mate
این محصول را می‌توان جزو گجت‌های بزرگی دانست که در سال ۲۰۱۳ میلاد تولید و از صفحه نمایش ۶.۱ اینچی عبور کردند. این تلفن همراه را می‌توان جزو محصولات چینی دانست که توانست نیاز مخاطبان را پاسخگو باشد.

کد مطلب: 32570
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام