۰
plusresetminus
شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۲

زنان میانسال بیش از بقیه بازی رایانه‌ای انجام می‌دهند

ایتنا - بیش از نیمی از کاربرانی که طی 6 ماه گذشته بازی رایانه‌ای انجام می‌دادند معادل 52 درصد را زنان تشکیل دادند.
زنان میانسال بیش از بقیه بازی رایانه‌ای انجام می‌دهند


"دفتر تبلیغات اینترنتی بریتانیا"(IAB) بر اساس بررسی جدید خود اعلام کرد که زنان ۲۵ تا ۴۴ سال بزرگترین گروه علاقمند به بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی محسوب می‌شوند.


به گزارش ایتنا از رایورز، این مرکز در جدیدترین بررسی خود به این نتیجه رسید که این روزها تعداد زنان علاقمند به بازی‌های رایانه‌ای از مردان بیشتر شده است و بزرگترین گروه علاقه‌مندان به این بازی‌ها را زنان تشکیل می‌دهند.

در این مطالعه بیش از نیمی از کاربرانی که طی ۶ ماه گذشته بازی رایانه‌ای انجام می‌دادند معادل ۵۲ درصد را زنان تشکیل دادند که این رقم سه سال قبل ۴۹ درصد گزارش شده بود.

همچنین اعلام شد که این روزها ۳۳.۵ میلیون بریتانیایی به صورت مستمر بازی رایانه‌ای و موبایلی انجام می‌دهند که این رقم معادل ۶۹ درصد از جمعیت این کشور است.

 

این طور که گفته شده است، بخش اعظم افرادی که به صورت مستمر بازی رایانه‌ای انجام می‌دهند بالای ۴۴ سال دارند. طبق مطالعات انجام شده، ۲۷ درصد تمام علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای در این گروه سنی قرار دارند.

در مقابل ۲۲ درصد از تمام کسانی که به صورت مستمر سراغ بازی‌های رایانه ای می‌روند را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند.

بیش از نیمی از این افراد معادل ۵۶ درصد را کاربران ۴۵ تا ۵۴ سال تشکیل دادند که ظرف ۶ ماه گذشته به صورت مستمر مشغول انجام بازی‌های رایانه‌ای بودند.

 

همچنین گفته شد که ۴۴ درصد کاربران ۵۵ تا ۶۴ سال و ۳۲ درصد کاربران ۶۵ تا ۷۴ سال نیز در این دوره زمانی به صورت مرتب بازی رایانه‌ای انجام داده‌اند.

طبق این بررسی ۶۱ درصد بازی‌هایی که در نیمه نخست سال ۲۰۱۴ میلادی مورد استفاده قرار گرفت، رایگان بوده است و ۵۵ درصد بازی‌ها هم در دستگاه های موبایلی انجام شده است.
 
کد مطلب: 32530
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام