۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۴

پانزدهمین نمایشگاه تله کام 14 مهر آغاز می‌شود

ایتنا- تله‌کام پانزدهم از نیمه مهرماه به مدت چهارروز آغاز به کار خواهد کرد.


پانزدهمين نمايشگاه تله‌كام با هدف ارائه‌ آخرين دستاوردهاي صنعت مخابرات كشور، ۱۴- ۱۷ مهرماه در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار خواهد شد.


به گزارش ایتنا از مهر، دکتر داوود زارعيان - سخنگوي شركت مخابرات ايران ، با اعلام اين خبر به ارائه توضيحاتي درباره جزئيات بيشتر اين نمايشگاه پرداخت و اظهار كرد: طي سال هاي اخير با توجه به خصوصي سازي صورت گرفته در صنعت مخابرات ايران، به خصوص در بخش اپراتورهاي تلفن‌ همراه، رقابت بسيار خوبي ميان شركت‌ها ايجاد شده است و نمايشگاه تله‌كام فرصت مناسبي براي ارائه توانمندي شركت‌هاي مختلف محسوب مي شود.

رئیس شورای سیاستگذاری گروه مخابرات در نمایشگاه تلکام در عين حال به اهداف برگزاري تله كام ۲۰۱۴ اشاره و عنوان كرد: تبليغات براي فروش خدمات و سرويس‌ها، معرفي توانمندي‌هاي جديد و تازه‌هاي صنعت ICT كشور در كنار موضوعاتي مانند آموزش، نمايش توان اپراتورها و مسائلي از اين دست از جمله اهداف ما در برگزاري پانزدهمين نمايشگاه تلکام خواهد بود.

زارعيان همچنين با تاكيد بر تمركز شركت مخابرات ايران بر روي يكپارچگي و تعامل بيشتر ميان شركت مخابرات و ساير فعالان صنعت مخابرات گفت: رويكرد جدید، از اين قرار است كه مخابرات را به عنوان يك بنگاه اقتصادي در نظر گرفته و به دنبال تامين منابع همه ذي نفعان از دولت گرفته تا سهامداران باشيم. از سوي ديگر خود را شركت خدماتي مي‌دانيم كه موظف به ارائه‌ي خدمات مناسب به مردم كشور است.

وي همچنين يادآور شد: طي سال‌هاي گذشته در هر دوره حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار نفر به بازديد از نمايشگاه تلکام مي‌پرداختند كه در كنار اين بازديد‌ها بهره‌مندي از حضور رسانه‌هاي مختلف، پوشش‌هاي محيطي و شهري و برنامه‌هاي راديو و تلويزيون پتانسيل هايي محسوب مي شوند كه موجب مي‌شوند طي روزهاي برگزاري اين نمايشگاه اطلاع‌رساني مناسبي در خصوص توانمندي هاي صنعت مخابرات كشور صورت بگيرد.
کد مطلب: 32496
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام