۳
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۶

سونی: Xperia Z3 خیلی بهتر از آیفون ۶ است

ایتنا - سونی می‌گوید که Xperia Z3 اندکی از آیفون جدید ضخیم‌تر است که البته این ضخامت به اندازه یک تار مو محاسبه می‌شود.
سونی: Xperia Z3 خیلی بهتر از آیفون ۶ است


به گفته بسیاری از منتقدان، شرکت اپل برای دوربین دیجیتالی در گوشی هوشمند خود از فوتوشاپ استفاده کرده است تا محصول مشابه دوربین‌های موجود در بازار جهانی را به دست مشتریان خود برساند و البته شرکت سونی نسبت به این اقدام انتقادات شدیدی انجام داده است.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم، شرکت سونی روی صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی فیس‌بوک مطلبی منتشر کرده است که به صورت مستقیم اپل را مورد توجه قرار می‌دهد.

در این مطلب نوشته شده است که: «از مهم‌ترین قابلیت‌های گوشی هوشمند Xperia Z3 می‌توان به دوربین دیجیتالی آن اشاره کرد که البته اپل از روی دوربین این محصول کپی‌برداری کرده است.»

سونی می‌گوید که Xperia Z3 اندکی از آیفون جدید ضخیم‌تر است که البته این ضخامت به اندازه یک تار مو محاسبه می‌شود و بر این اساس، در حالی که این محصول به عنوان بهترین گوشی هوشمند ساخته شده در شرکت اپل ۷.۳ میلیمتر ضخامت دارد، آیفون ۶ با ۶.۹ میلیمتر ضخامت عرضه می‌شود.

 

البته باید گفت که سونی حسگر بزرگتر ۱/۳ اینچی را برای دوربین این گوشی در نظر گرفته است، باتری این محصول نیز با توان ۳۱۰۰ میلی‌آمپر پرتوان‌تر است، استاندارد IP68 برای ضدآب کردن این گوشی به کار گرفته شده است و تمام این موارد اندکی ضخامت Xperia Z3 را افزایش داده است.

اما مدل کوچک‌تر این گوشی هوشمند که با نام Xperia Z3 Compact شناخته می‌شود از هر دوی آن‌ها ضخیم‌تر است و ۸.۶ میلیمتر ضخامت دارد که البته برای آن دوربین مشابه، قابلیت ضدآب و باتری پرتوان در نظر گرفته شده است.

این محصول را رقیب مستقیم آیفون ۶ اپل می‌دانند و شرکت سونی بر این باور است که بدون هرگونه تبلیغ، کاربران به خوبی متوجه می‌شوند که در این گوشی امکانات پیشرفته‌تری نسبت به آیفون جدید اپل ارائه شده است.
کد مطلب: 32463
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
United Kingdom
به نظر من که سونی راست گفته واقعا
Mahdi
feedback
Iran, Islamic Republic of
خداییش Z3 آخر گوشیه
feedback
Iran, Islamic Republic of
فقط HTC ONE
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام