۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۴

استفاده از اسکنر سه‌بعدی برای تولید کفش متناسب پای شما

پس از اسکن سه‌بعدی پا ظرف چند ثانیه، کاربر می‌تواند کفشی را برای خود خریداری کند که دقیقا با معیارهای مربوط به پای او هم‌خوانی دارد و بیشترین لذت را می‌تواند از راه رفتن با آن ببرد.
استفاده از اسکنر سه‌بعدی برای تولید کفش متناسب پای شما


یک شرکت نوپای سوئدی با نام Volumental با استفاده از دوربین دیجیتالی Realsense ۳D اینتل فناوری ارایه کرده است که می‌تواند بدن انسان را به‌صورت سه‌بعدی اسکن کند و بر اساس آن به فرد کمک کند که بهترین پوشاک را برای خود خریداری نماید.


به گزارش ایتنا از رایورز، هم‌اکنون نسخه مفهومی و اولیه از نرم‌افزار مذکور ارائه شده است که با نام Volume Voice شناخته می‌شود و هر بخش از بدن که نیاز باشد را به‌سرعت به صورت سه‌بعدی با کمک دوربین هوشمند Realsense ۳D اسکن می‌کند و نتایج حاصل از آن را در قالب تصاویر سه‌بعدی روی لپ‌تاپ یا تبلت به نمایش می‌گذارد.

شرکت Volumental فعالیت مذکور را مبتنی بر پلتفورم ویژه خود در فضای پردازش ابری انجام می‌دهد و با این اتفاق به هر فرد امکان می‌دهد کفش و البته دقیقا متناسب با فرم بدن خود را تولید کنند.

 

در مثال این شرکت سوئدی آمده است که پس از اسکن سه‌بعدی پا ظرف چند ثانیه، کاربر می‌تواند کفشی را برای خود خریداری کند که دقیقا با معیارهای مربوط به پای او هم‌خوانی دارد و بیشترین لذت را می‌تواند از راه رفتن با آن ببرد.

این سیستم در "کنفرانس توسعه‌دهندگان اینتل"(IDF) در کالیفرنیا معرفی شده است و پیش‌بینی می‌شود که به زودی از آن در صنعت پوشاک استفاده شود.
 
کد مطلب: 32388
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام