۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۱

ابزار موبایلی پسر 12 ساله برای نجات زندگی انسان‌ها

ایتنا - برای استفاده از این ابزار نیاز به باز کردن قفل اصلی نمایشگر نیست و فقط کافی است که به صورت دایم باز نگه داشته شود تا بتوان از قابلیت‌های آن استفاده کرد.
ابزار موبایلی پسر 12 ساله برای نجات زندگی انسان‌ها


یک پسربچه ۱۲ ساله ابزار کاربردی موبایلی را با نام SaveMePro اختراع کرده است که می‌تواند قابلیت‌ها و کاربردهای فراوانی را در اختیار کاربران بگذارد.


به گزارش ایتنا، "دایلان پوکتی"(Dylan Puccetti) که در دوره متوسطه در تگزاس آمریکا مشغول به تحصیل است، ابزار کاربردی ویژه‌ای را برای دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم عامل اندروید ارائه کرد که می‌تواند زندگی انسان‌ها را نجات دهد.

این ابزار که روی فروشگاه اینترنتی Play Store گوگل ارایه شده است، سیستم هوشمندی دارد که می‌تواند به واسطه آن به والدین یا دیگر افراد مرتبط با کودک متصل شود.

بر این اساس اگر در هنگام اجرای ابزار روی دکمه اصلی ۸ بار متوالی کلیک شود، پیغام‌های نوشتاری هشدار دهنده به والدین ارسال می‌شود تا از وضعیت فرزند خود مطلع شوند.

 

در این شرایط گوشی کودک به صورت خودکار روی حالت بی‌صدا قرار می‌گیرد تا او بدون هرگونه جلب توجه بتواند والدین خود را در جریان بگذارد.

لازم به ذکر است که برای استفاده از این ابزار نیاز به باز کردن قفل اصلی نمایشگر نیست و فقط کافی است که به صورت دائم باز نگه داشته شود تا بتوان از قابلیت‌های آن استفاده کرد.

این ابزار به صورت رایگان بارگذاری می‌شود و البته کاربر می‌تواند با پرداخت ۰.۹۹ دلار بخش تنظیمات گیرنده ماهواره‌ای GPS را نیز در اختیار بگیرد تا به صورت دایمی موقعیت فرزند مشخص شود.
 
کد مطلب: 32339
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام