۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۱

مدل کوچک‌تر گوشی خمیده ال‌جی آماده ورود به بازار

ایتنا - گوشی هوشمند جدید فصل پایانی سال جاری میلادی در مرحله نخست وارد بازار کره جنوبی می‌شود و پس از آن در کشورهای آمریکا و هند به فروش می‌رسد.
مدل کوچک‌تر گوشی خمیده ال‌جی آماده ورود به بازار


شرکت کره‌ای ال‌جی سال گذشته نخستین گوشی هوشمند منحنی جهان را با نام G Flex روانه بازار کرد که البته از این گوشی خمیده به واسطه اندازه بزرگ، قیمت گران و عدم عرضه گسترده استقبال چندانی صورت نگرفت.


به گزارش ایتنا از رایورز،‌ این بار شرکت ال‌جی تصمیم گرفته است نسل دوم گوشی‌های منحنی خود را با اندازه کوچک‌تر و قیمت ارزان‌تر روانه بازار کند.

در این تصمیم گفته شده است که شرکت ال‌جی اواخر سال جاری میلادی دومین گوشی هوشمند خود مجهز به نمایشگر منحنی را با اندازه کوچک‌تر نسبت به مدل قبلی روانه بازار می‌کند.

به گفته یکی از مدیران ارشد شعبه ال‌جی در هند، دومین نسل گوشی هوشمند G Flex اندازه کوچک‌تری نسبت به مدل کنونی دارد و کیفیت نمایشگر آن از Full HD بهتر است.

 

لازم به ذکر است، گوشی هوشمند G Flex که هم‌اکنون در بازار جهانی فروخته می‌شود نمایشگر منحنی ۶.۰ اینچی را در خود جا داده است و این نمایشگر که انحنای آن از بالا به پایین کشیده شده است، تصاویر را با کیفیت ۷۲۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد.

به گفته این مدیر ال‌جی، گوشی هوشمند جدید فصل پایانی سال جاری میلادی در مرحله نخست وارد بازار کره جنوبی می‌شود و پس از آن در کشورهای آمریکا و هند به فروش می‌رسد.
 
کد مطلب: 32337
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام