۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۹

ساعت اپل اوایل 2015 می‌آید

ایتنا - ساعت هوشمند در دو اندازه و سه ورژن مچی،ورزشی و ادیشن به بازار خواهد آمد.
ساعت اپل اوایل 2015 می‌آید


اپل اعلام کرد ساعت هوشمند جدید این شرکت موسوم به "اپل واچ" اوایل سال آینده میلادی به بازار خواهد آمد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، اپل واچ اولین محصول جدید این شرکت طی چهار سال گذشته است. شرکت اپل اعلام کرد قیمت این ساعت از ۳۴۹ دلار شروع خواهد شد و این ساعت هوشمند از طریق ارتباط با دو آیفون جدید شش و ۶ پلاس و همچنین آیفونهای قدیمی ۵، ۵ سی و ۵ اس کار می‌کند.

این دستگاه پوشیدنی در دو سایز و سه ورژن ساعت مچی، ورزشی و ادیشن به بازار خواهد آمد.

اپل همچنین چندین بند و قاب مختلف به همراه این ساعت عرضه می‌کند که طراحی‌های متنوعی را برای آن به ارمغان می‌آورد.

تیم کوک، رییس اجرایی اپل این ساعت را شخصی‌ترین دستگاهی که اپل تا به حال خلق کرده است توصیف کرد.

این دستگاه راههای جدیدی را برای ارتباط کاربران ایجاد می‌کند و شامل حسگر‌هایی است که می‌توانند نبض و گامهای فرد را بشمارند و برای سلامتی و تناسب اندام کاربر برنامه‌ریزی کنند.

شرکت سامسونگ دست کم در یک سال گذشته به ساخت ساعت‌های هوشمند مشغول بوده است. این شرکت در ماه مه یک مراسم پر زرق و برق برگزار کرد و امیدوار بود که نام خود را به عنوان کانون بخش نوپای دستگاه‌های پوشیدنی ثبت کند.

این شرکت دو محصول موسوم به سامی و سیمبند (یک‌سری استاندارد‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که هر شرکتی می‌تواند برای ساخت دستگاه‌ها و نرم‌افزار‌های خود از آنها استفاده کند) را معرفی و همچنین یک ساعت هوشمند دیگر را ۲۸ اوت عرضه کرد.

تاویس مک کورت، تحلیل‌گر موسسه ریمون جیمز گفت: تاکنون علایم چندانی مبنی بر محبوبیت این محصولات دیده نشده و سامسونگ نتوانسته این بخش را پیش ببرد.

اگرچه دستگاه پوشیدنی اپل احتمالا تا سال آینده به بازار نخواهد آمد اما این چندان اهمیت ندارد. با توجه به اینکه شرکتهای کوچکی نظیر فیت بیت و جاوبون در زمینه ساخت دستبندهای سلامتی پیشرفت کرده‌اند، احتمالا تا آن زمان که محصولات اپل به بازار برسد تقاضا برای آن افزایش خواهد یافت. اگر اپل بازار ساعتهای هوشمند را در دست بگیرد، می‌تواند سامسونگ را از این عرصه خارج کند.
کد مطلب: 32320
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام