۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰

WhatsApp صاحب سه میلیارد مشترک می‌شود

ایتنا - WhatsApp همچنان مستقل از فیس‌بوک به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد و قرار است تا زمانی که تعداد مشترکان آن به یک میلیارد نفر می‌رسد به صورت کاملا مستقل اداره شود.
WhatsApp صاحب سه میلیارد مشترک می‌شود


"مارک زوکربرگ"(Mark Zuckerberg) مدیرعامل فیس‌بوک اعلام کرد WhatsApp به‌عنوان سرویس پیام‌رسان این شرکت به‌زودی می‌تواند ۲ تا ۳ میلیارد مشترک داشته باشد.


به گزارش ایتنا از رایورز، فیس‌بوک فوریه گذشته اعلام کرد شرکت WhatsApp به عنوان مرکز ارایه خدمات پیام‌رسان اینترنتی را همراه با ۴۵۰ میلیون مشترک به قیمت ۱۹ میلیارد دلار برای پول نقد و سهام خریداری کرده است.

پس از این واگذاری بزرگ زوکربرگ توضیح داد که هدف اصلی او از اقدام مذکور افزایش تعداد مشترکان WhatsApp بوده است تا مجموع آن‌ها را به بیش از یک میلیارد نفر برساند.

ماه گذشته شرکت WhatsApp با انتشار بیانیه رسمی توضیح داد که تعداد مشترکان فعال آن از مرز ۶۰۰ میلیون نفر هم فراتر رفته است و این فرآیند همچنان ادامه دارد.


زوکربرگ طی مراسمی که توسط بنیاد Telmex برکزار شده بود توضیح داد: «من فکر می‌کنم WhatsApp در حال تبدیل شدن به یک پلتفورم جهانی برای پیام‌رسانی است و روزبه‌روز محبوبیت آن نزد کاربران جهانی بیشتر می‌شود.»

اگرچه این واگذاری بزرگ اوایل سال جاری میلادی انجام شد، اما WhatsApp همچنان مستقل از فیس‌بوک به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد و قرار است تا زمانی که تعداد مشترکان آن به یک میلیارد نفر می‌رسد به صورت کاملا مستقل اداره شود.

زوکربرگ جوان بر این باور است که همکاری فیس‌بوک با WhatsApp می‌تواند در آینده نزدیک فرصت‌ها و منابع فراوانی را در اختیار این شبکه اجتماعی بگذارد.

 
او معتقد است که هرچه تعداد بیشتری از مردم جهان به فضای مجازی متصل شوند، فیس‌بوک اتاق‌های بیشتری برای سکونت پیش‌روی خود می‌بیند.

شرکت فیس‌بوک سال گذشته طرح Internet.org را راه‌اندازی کرد تا به موجب آن امکان اتصال به اینترنت برای مردمی که از این فضا بی‌بهره هستند را فراهم کند و هم‌اکنون فیس‌بوک با شرکت‌های مخابراتی بزرگ همکاری‌های خود را ادامه می‌دهد تا این طرح را به طور جامع عملی کند.

به گفته زوکربرگ، فیس‌بوک هم‌اکنون بیش از ۱.۳ میلیارد مشترک فعال دارد و او بر این باور است که در آینده همه ساکنان کره خاکی عضو این شبکه اجتماعی خواهند شد.
 
کد مطلب: 32228
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام