۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۵۶

فیس‌بوک هر دقیقه که از دسترس خارج شود ۲۲ هزار دلار ضرر می‌کند

ایتنا - اگر این اختلال در زمان‌هایی رخ دهد که کاربران بیشترین حضور را دارند، ضرر فیس‌بوک به‌ازای هر یک دقیقه که از دسترس خارج می‌شود تا چند برابر افزایش میابد.
فیس‌بوک هر دقیقه که از دسترس خارج شود ۲۲ هزار دلار ضرر می‌کند


مشترکان شبکه اجتماعی توئیتر گزارش دادند که فیس‌بوک عصر روز چهارشنبه(۱۲ شهریور) به مدت ۱۰ دقیقه از دسترس خارج شد و این مسئله تاثیرات فراوانی را بر این شبکه اجتماعی بزرگ برجا گذاشت.


به گزارش ایتنا، خبرگزاری TechCrunch به صورت رسمی اعلام کرد که عصر روز چهارشنبه این شبکه اجتماعی آبی در آمریکا، اروپا و دیگر مناطق جهان روی رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های موبایلی سیاه شد و البته طولی نکشید که امکان دسترسی به آن به‌حالت اول برگشت.

اما بزرگ‌ترین اختلالات برای فیس‌بوک در ماه‌های می، ژوئن و آگوست ۲۰۱۴ رخ داد و گفته شد که هر یک از این اتفاقات، ضررهای مالی هنگفتی را متوجه فیس‌بوک کرد.

مرکز TechCrunch در گزارش خود توضیح داد هر یک دقیقه که فیس‌بوک از دسترس جهانیان خارج می‌شود این شرکت ۲۲,۴۵۳ دلار ضرر می‌کند.

 

با این وجود، اگر این اختلال در زمان‌هایی رخ دهد که کاربران بیشترین حضور را در فیس‌بوک دارند و گشت‌وگذار در آن به اوج خود رسیده است، ضرر فیس‌بوک به‌ازای هر یک دقیقه که از دسترس خارج می‌شود تا چند برابر افزایش میابد.

شرکت فیس‌بوک در فصل دوم سال جاری میلادی موفق شد درآمدی بالغ بر ۲.۹۱ میلیارد دلار کسب کند. اما گفته می‌شود که اگر اختلالات این شبکه اجتماعی تا این اندازه نبود مجموع درآمدهای آن از رقم یاد شده فراتر می‌رفت.


 
کد مطلب: 32189
نام شما
آدرس ايميل شما


یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
میگم چی شده همش از فیسبوک میگین؟.... نکنه قراره رفع هیتلر! بشه؟!!!!!! :-)
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام