۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۵

شبکه عرضه آنلاین بازی استیم به دادگاه فراخوانده شد

ایتنا – بزرگ‌ترین مرکز جهانی عرضه بازی به‌صورت آنلاین، توسط دولت استرالیا به دادگاه فراخوانده شد و شرکت Valve به‌عنوان صاحب شبکه استیم باید پاسخگوی این شکایت باشد.
شبکه عرضه آنلاین بازی استیم به دادگاه فراخوانده شد


بزرگ‌ترین مرکز جهانی عرضه بازی به‌صورت آنلاین، توسط دولت استرالیا به دادگاه فراخوانده شد و شرکت Valve به‌عنوان صاحب شبکه استیم باید پاسخگوی این شکایت باشد.


به گزارش ایتنا از رایورز، موضوع این شکایت بر محور عدم رعایت حقوق مشتریان است و دولت استرالیا معتقد است که این وب‌سایت، قوانین حقوق مشتریان خود را برخلاف قوانین حمایت از مصرف‌کننده در استرالیا وضع کرده است و همین امر موجب خواهد شد تا فعالیت این شرکت برخلاف منفعت‌های مشتریان استرالیایی باشد.

این موضوع می‌تواند عملکرد استیم در استرالیا را با بحران روبرو کند زیرا استرالیا به‌صورت طبیعی یکی از بدترین کشورهای جهان برای گیمرها به‌حساب می‌آید زیرا بسیاری از عناوین در این بازی ممنوع هستند ولی استیم به‌عنوان یک نقطه امید برای گیمرهای این کشور محسوب می‌شد.


دولت استرالیا معتقد است که عدم وجود قابلیت باز پس دادن پول پرداختی توسط استیم، یک رفتار غیرقانونی و علیه قوانین مشتریان است.

علاوه بر این در این دادگاه به این امر رسیدگی خواهد شد که محصولات دانلود شده از استیم، فاقد ضمانت هستند و این موضوع نیز با قوانین حقوق مشتریان در کشور استرالیا همخوانی ندارد.

شرکت Valve اعلام کرده است که قصد دارد تا پیش از شروع دادگاه با کشور استرالیا به مذاکره نشسته و مشکل پیش‌آمده را حل نماید ولی معلوم نیست که این مذاکرات تا چه حد ثمربخش خواهند بود.
کد مطلب: 32185
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام