۰
plusresetminus
يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۳

حذف عکس افراد فوت‌شده از شبکه اجتماعی توییتر بنا به درخواست بازماندگان

ایتنا- غوغای رسانه‌ای ناشی از فوت ستاره‌ها موجب نارضایتی خانواده‌های آن‌ها شده است و به همین دلیل نیز مسئولان شبکه اجتماعی به بازماندگان افراد فوت‌شده این امکان را می‌دهند تا درخواست‌کننده که عکس‌های بازماندگان آ‌ن‌ها از این شبکه اجتماعی پاک شود.
حذف عکس افراد فوت‌شده از شبکه اجتماعی توییتر بنا به درخواست بازماندگان


غوغای رسانه‌ای ناشی از فوت ستاره‌ها موجب نارضایتی خانواده‌های آن‌ها شده است و به همین دلیل نیز مسئولان شبکه اجتماعی به بازماندگان افراد فوت‌شده این امکان را می‌دهند تا درخواست‌کننده که عکس‌های بازماندگان آ‌نها از این شبکه اجتماعی پاک شود.


به گزارش ایتنا از رایورز، این ماجرا پس از ترک شبکه اجتماعی توییتر توسط زلدا ویلیامز، دختر بازیگر مشهور هالیوودی، رابین ویلیامز صورت گرفته است.

زلدا ویلیامز که پس از مرگ پدرش در این شبکه اجتماعی بارها با تصویر پدرش روبرو شده است، نتوانسته تا این شرایط را تحمل کند و برای فرار از یادآوری عذاب‌آور مرگ پدرش، این شبکه اجتماعی را ترک کرد.


مسئولان شبکه اجتماعی توییتر نیز بخشی را به قوانین عضویت خود افزوده‌‌اند که بر اساس آن یک کاربر می‌تواند برای حذف تصاویر عضو ازدست‌رفته خانواده خود و یا افرادی که به‌شدت مجروح شده‌‌اند، به این شبکه درخواست بدهد.
مسئولان توییتر عکس‌های مربوط به مورد گزارش داده‌شده را پاک خواهد نمود.
کد مطلب: 32001
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام