۴
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۲

پیش نمایش ویندوز 9 پاییز در دسترس همگان

ایتنا- طراحی نامناسب ویندوز 8 نتوانسته بود انتظارات را برآورده کند حالا باید دید با قابلیت‌های جدید، ویندوز 9 موفق خواهد بود یا خیر.
پیش نمایش ویندوز 9 پاییز در دسترس همگان


مایکروسافت می گوید نسخه پیش نمایش ویندوز ۹ را موسوم به Threshold در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر یعنی ابتدای پاییز در دسترس همه علاقمندان قرار می‌دهد.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از سی نت؛ مایکروسافت تمامی افرادی که این نسخه از ویندوز را نصب کنند مجبور خواهد کرد تا به طور ماهیانه وصله ‌ای به روزرسان را برای رفع آسیب پذیری های احتمالی این سیستم عامل نصب کنند.

این اولین بار است که مایکروسافت قصد دارد کاربران را مجبور به نصب وصله های به روزرسان بر روی یکی از نسخه های سیستم عامل ویندوز نماید.

قرار است نسخه نهایی ویندوز ۹ در بهار سال ۲۰۱۵ در دسترس علاقمندان قرار بگیرد. مهم ترین ویژگی اعلام شده ویندوز ۹ آن است که هم کاربران رایانه های دارای موشواره و صفحه کلید و هم کاربران دارای وسایل الکترونیک لمسی به سادگی می توانند از این سیستم عامل استفاده کنند.

مایکروسافت یک بار در زمان عرضه نسخه اولیه ویندوز ۸ تلاش کرده بود چنین قابلیتی را به ویندوز اضافه کند که طراحی نامناسب آن باعث عدم استقبال از این ویندوز شده بود.

از جمله دیگر ویژگی های ویندوز ۹ می توان به منوی استارت جدید و کوچک؛ ارتقای رابط کاربری مترو برای نمایش برنامه ها و باز شدن پنجره های مختلف؛ حذف میله ابزارهای غیرضروری؛ سازگار شدن دستیار صوتی کورتانا با ویندوز ۹ و ... اشاره کرد.

مایکروسافت خود در مورد اخبار منتشر شده در این زمینه سکوت کرده و می گوید در زمان عرضه نسخه پیش نمایش ویندوز ۹ اطلاعات لازم را در مورد آن ارائه خواهد کرد.
کد مطلب: 31910
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
فقط XP
تا وقتی مایکروسافت با نبوغ یک سیستم عامل جدید ارائه بده. نه با طمع.
feedback
Iran, Islamic Republic of
درست است،تا مایکروسافت رابط کاربری ویندوز جدیدش را با نبوغ برنامه نویسان نخوه اش ارتقاء ندهد ویندوز اکس پی بهترین است و ویندوز 7 هم (که به تازگی بر روی سیستمم نصب کردم)در جایگاه دوّم قرار دارد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
ویندوز 7 با اون رنگهای شفاف و کم رمق و کودکانه چشم ادم رو ازار میده.
feedback
Iran, Islamic Republic of
بهتره یه اسم خوب برای این ویندوز جدیدش انتخاب کنه... انتخاب نام های شماره ای مثل 9 مناسب نیست .
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام