۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۰

تصاویری از تلفن همراه خالکوبی شده

جدیدترین محصول HTC
ایتنا- کمپانی HTC به ارائه طرح های متفاوت و همینطور گوشی های منحصر به فرد مشهور است.
تصاویری از تلفن همراه خالکوبی شده



HTC یکی از کمپانی های موفق سازنده تلفن همراه است که همواره به دنبال نوآوری در کارهای خود بوده تا بتواند مخاطبان بیشتری را جذب کند. اکنون این کمپانی از جدیدترین تلفن همراه خود با نام خالکوبی HTC One M۸ پرده برداری کرده است.


به گزارش ایتنا از مهر، HTC، یکی از کمپانی های تولید گوشی است که به ارائه طرح های متفاوت و همینطور گوشی های منحصر به فرد مشهور است.

این کمپانی گوشی جدیدی را با نام HTC One M8 روانه بازار کرده که پیش بینی می شود با استقبال قابل توجهی مواجه شود.

اما مدتی پس از انتشار خبر ارائه این گوشی، تصاویر متفاوتی از خالکوبی این گوشی نیز منتشر شدند که با شگفتی کاربران روبرو شد.


تصویری از HTC one M8 خالکوبی شده

در حال حاضر تنها ۶۴ عدد از این گوشی ساخته شده ( ۳۲عدد تلفن همراه طلایی و ۳۲ عدد نقره ای) و محصولات تولید شده تنها به عنوان پیش نمایشی از گوشی های جدیدی HTC خواهند بود.

همانطور که حدس می زنید این گوشی به تعداد محدود و برای اشخاص خاص ساخته شده است. شاید کاربران آینده آنها یک سیاستمدار یا یک موسیقی دان باشند.


چندی پیش، مدل ساده تری از این گوشی نیز با بدنه ای صاف و براق به بازار فناوری ارائه شد. این گوشی مجهز به ویندوز فون، اسپیکرهای BoomSound دوربین دوگانه در قسمت پشت گوشی بوده و از قابلیت Voice Over LTE نیز برخوردار است.

این گوشی دارای قابلیت های دیگری مانند استفاده از آن به عنوان کنترل از راه دور، فعال سازی برنامه کودک (مخفی ساختن برخی برنامه ها یا قفل شدن گوشی برای دور ماندن از دست کودکان) و ... را نیز به خود اختصاص داده است.
کد مطلب: 31886
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام