۰
plusresetminus
شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۵

سوددهی پیش‌بینی‌نشده برای انویدیا

ایتنا- شرکت انویدیا در گزارش مالی خود اعلام کرده است که توانسته فراتر از انتظارات ظاهرشده و سوددهی بالاتر از پیش‌بینی داشته باشد.
سوددهی پیش‌بینی‌نشده برای انویدیا


شرکت انویدیا در گزارش مالی خود اعلام کرده است که توانسته فراتر از انتظارات ظاهرشده و سوددهی بالاتر از پیش‌بینی داشته باشد.


به گزارش ایتنا از رایورز، این شرکت بزرگ اعلام کرده است که علیرغم افت فروش بازار پی‌سی‌ها، در بخش فروش پردازنده‌های گرافیکی دسکتاپ با رشد فروش بسیار بالایی روبرو بوده است و سود این شرکت در این بخش، ده درصد بالاتر از رقم پیش‌بینی‌شده است.

همچنین در بخش پردازنده نیز مشارکت با شرکت ژیائومی موجب شده است تا فروش پردازنده‌های تگرای شرکت انویدیا به میزان سه برابر افزایش یابد که افزایش سود ۳۰۰ درصدی را برای این غول سخت‌افزاری به همراه داشته است.


سهام شرکت انویدیا در حال حاضر باقیمت ۱۸.۲۵ دلار در بازار بورس فروخته می‌شود و در سه ماه گذشته میلادی این شرکت با رشد ۲۰ سنتی در ارزش سهام خود روبرو شده است.

شایان‌ذکر است که ژیائومی با کمک پردازنده‌های انویدیا تگرا موفق شده است تا در بازار چین، شرکت بزرگ سامسونگ را کنار بزند و در رده بالاتری نسبت به این غول کره‌ای قرار بگیرد.
 
کد مطلب: 31874
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام