کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشانه‌های بهبود شرایط ویندوزفون

29 مرداد 1393 ساعت 13:45

ایتنا- در طول چند روز گذشته خبر رسیدن بازار نرم‌افزاری ویندوزفون به ۳۰۰ هزار نرم‌افزار را در ایتنا مشاهده نمودید ولی این موضوع تنها نشانه بهبود شرایط مایکروسافت در رده این سیستم‌عامل همراه نیست.




احتمالا در طول چند روز گذشته خبر رسیدن بازار نرم‌افزاری ویندوزفون به ۳۰۰ هزار نرم‌افزار را خوانده‌اید، ولی این موضوع تنها نشانه بهبود شرایط مایکروسافت در رده این سیستم‌عامل همراه نیست.


به گزارش ایتنا از رایورز، به نظر می‌رسد که مایکروسافت پر حال سپری کردن دوره انتقال است و پس از یک دوره افول، دوباره شاهد قدرت گرفتن سیستم‌عامل همراه ویندوزفون خواهیم بود.
نخستین نشانه اینکه مایکروسافت در مسیر صحیح قرار دارد افزایش تعداد نرم‌افزارهای موجود بر روی بازار نرم‌افزاری این سیستم‌عامل است ولی این رشد بدون شک ادامه خواهد داشت.

مایکروسافت به‌زودی تمامی ویندوزهای خود را به‌صورت متحد عرضه خواهد نمود و این به این معناست که بسیاری از نرم‌افزارهای دسکتاپی که امروزه به استفاده از آن عادت کرده‌ایم نیز به بازار نرم‌افزاری ویندوزفون افزوده خواهند شد و این امر به‌منزله جذب مخاطب بیشتر برای این سیستم‌عامل خواهد بود.


از سوی دیگر برنامه‌نویسان نیز خواهند توانست با تلاشی کمتر برای پلتفرم‌های مختلفی مانند تبلت، موبایل و دسکتاپ، نرم‌افزار تولید کنند و همین امر نیز توسعه‌دهندگان فراوانی را به‌سوی این سیستم‌عامل خواهد کشاند.

موضوع دیگر نیز برداشته شدن تابوی انحصار در مایکروسافت است که موجب شده است تا این شرکت بتواند مخاطبین خود را راضی‌تر از پیش کند.
در کنار این عرضه کورتانا توانسته است نظرات را نسبت به قدرت ویندوزفون تغییر بدهد و همه این‌ موارد نشانه‌های بهبود شرایط ویندوزفون هستند.
 


کد مطلب: 31869

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/31869/نشانه-های-بهبود-شرایط-ویندوزفون

ايتنا
  https://www.itna.ir