۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۰

سیستم عامل iOS اپل همچنان مقام اول دنیای کسب و کارها

ایتنا- اندروید رتبه دوم را در میان سیستم‌های محبوب کسب‌وکارها دارد.
سیستم عامل iOS اپل همچنان مقام اول دنیای کسب و کارها


برآوردهای یک شرکت پژوهشی نشان داده است سیستم عامل iOS شرکت اپل همچنان برترین جایگاه دنیای کسب و کارها را برای خود حفظ کرده است و اندروید از این نظر دوم است.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وبسایت zdnet، برآوردهای شرکت Good Technology نشان می‌دهد سیستم عامل iOS شرکت اپل در سه ماهه دوم امسال همچنان صاحب برترین جایگاه در دنیای کسب و کارها است و اندروید در جایگاه دوم ایستاده است.

یافته‌های مطالعه این شرکت حکایت از آن دارد که سهم سیستم عامل اندروید در این مدت پنج درصد افزایش یافته است و در مقابل از سهم iOS پنج درصد کاسته شده است، اما همچنان جایگاه برتر از آنِ سیستم عامل اپل است.

بر اساس این گزارش، در سه ماهه دوم امسال حدود ۶۸ درصد از ابزارهای همراهی که از سوی کسب و کارها فعال شده است، تحت iOS بوده است و ۳۲ درصد نیز تحت اندروید. سهم سیستم عامل ویندوزفون مایکروسافت نیز همانند پنج دوره قبلی چیزی در حدود یک درصد بوده است.

برآوردهای اين شرکت همچنین نشان می‌دهد اپليكيشن‌های ویژه ویرایش فایل‌های سندی پرکاربردترین نرم‌افزارهای همراه در میان کسب و کارها بوده است.

اپليكيشن‌های ویژه پیام‌دهی امن و محافظت‌شده نیز در این دوره جایگاه برتری به دست آورده است و بر اپ‌های سفارشی‌شده (Custom) پیشی گرفته و رتبه دوم را به دست آورده است.

سهم اپ‌های هوشمندی تجاری نیز در این دوره رشدی ۲۰۰ درصدی در مقایسه با دوره قبل از آن داشته است. اپ‌های ویژه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نیز رشد قابل توجهی داشته است، به‌طوری که میزان فعال‌سازی این اپ‌ها در مقایسه با دوره قبل از آن هفت برابر شده است.

کریستی وی‌ات، رئیس و مدیرعامل شرکت گود تکنولوژی درباره این یافته‌ها گفته است: واضح است که راهکارهای همراه ویژه کسب و کارها محیط‌های دسکتاپی قدیمی را بر هم زده است.
کد مطلب: 31860
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام