۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۴
مدیرعامل شرکت پست ایران:

وضعیت کدپستی خوب نیست

ایتنا- مدیرعامل شرکت پست ایران گفت: وضعیت کدپستی در سطح کشور خوب نیست.
وضعیت کدپستی خوب نیست


به گزارش ایتنا از ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد، حسین مهری در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بهنگام‌سازی در برخی استان‌های کشور نیست و در برخی استانها هشت سال است که کدپستی‌ها بهنگام و به‌روزرسانی نشده است.


وی اظهارکرد: بحث GIS را نیز عملیاتی خواهیم کرد و نظام یکپارچه‌سازی را در استان‌ها اجرا می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت پست ایران خاطرنشان کرد: کشور از لحاظ سرانه مرسوله پستی وضعیت خوبی ندارد بطوریکه میانگین سرانه مرسوله پستی در دنیا برای هر نفر ۵۰ و برای هر ایرانی ۷.۲ دهم مورد است که نشان می‌دهد چقدر از میانگین دنیا عقب هستیم.

مهری یکی از مشکلات دیگر این شرکت در زمینه پست را مربوط به شبکه‌های بدون مجوز پستی عنوان و تصریح کرد: متأسفانه به دلیل این به‌هم ریختگی مشکلات زیادی برای مردم و پست ایجاد شده است که در این دولت عزم جدی برای ساماندهی آنها وجود دارد.

مدیرعامل شرکت پست ایران بیان کرد: دولت جدید رویکردی بهتر از گذشته نسبت به پست دارد و اگر وزیر محترم دستور نمی‌داد فاجعه‌ای به نام واگذاری شرکت پست به بخش خصوصی رخ می‌داد.

مهری اضافه کرد: پست باید در محرومترین روستاها خدمات را به مردم ارائه دهد که اگر پست بخش خصوصی واگذار می‌شد، این خدمات به مناطق روستایی و محروم نمی‌رسید.

در پایان این مراسم طی حکمی جمال حسن زاده بعنوان مدیرکل جدید پست کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات شهرام دهقان تقدیر شد.
کد مطلب: 31749
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام