۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۴

باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان با ضخامت پنج میلیمتر

ایتنا - گوشی هوشمند Gionee GN9005 با ضخامت 5 میلیمتر ساخته می‌شود و با این توضیح می‌توان آن را باریک‌ترین گوشی هوشمند در جهان دانست.
باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان با ضخامت پنج میلیمتر


این روزها اخبار مختلف در مورد باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان به گوش می‌رسد و هرازچندگاهی یک تولیدکننده موبایل از ساخت محصولی با این مشخصه خبر می‌دهد. اما این بار گفته می‌شود که یک شرکت چینی چنین گوشی هوشمندی را تولید کرده است.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم، شرکت Gionee این روزها روی گوشی هوشمند پیشرفته‌ای با نام GN9005 کار می‌کند که قرار است به زودی وارد بازار چین شود.

منابع آگاه به‌تازگی تصاویری از این گوشی هوشمند منتشر کرده‌اند و ادعا می‌کنند این محصول با ضخامت ۵ میلیمتر ساخته می‌شود و با این توضیح می‌توان آن را باریک‌ترین گوشی هوشمند در جهان دانست.

گوشی هوشمند Gionee GN9005 نمایشگر لمسی ۴.۸ اینچی از نوع AMOLED دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ پیکسل منتشر می‌شوند و تراکم تصویر در آن هم ۳۰۶ پیکسل در هر اینچ مربع اعلام شده است.

این محصول پردازنده چهارهسته‌ای از نوع Cortex-A۷ را در خود جا داده است که هر هسته پردازشگر با توان ۱.۲ گیگاهرتز فعالیت می‌کند ویک رم یک گیگابایتی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

 

این گوشی هوشمند باریک شامل باتری ۲۰۵۰mAh می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری با کیفیت ۷۲۰ پیکسل، فلش LED، دوربین ثانوی با کیفیت ۵ مگاپیکسل و نسخه ۴.۳ سیستم‌عامل اندروید اشاره کرد.

هنوز قیمت نهایی و زمان عرضه این گوشی هوشمند اعلام نشده است و با این وجود منابع آگاه می‌گویند که کاربران به‌زودی باریک‌ترین گوشی جهان با ضخامت ۵ میلیمتر را در دست می‌گیرند.

 
کد مطلب: 31622
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام