۲
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۲

بازی GTA 5 به‌زودی روی کامپیوتر شما

ایتنا - بازی محبوب GTA 5 در تاریخ 7 نوامبر برای کنسول‌های بازی PlayStation 4 و Xbox One و همچنین رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.
بازی GTA 5 به‌زودی روی کامپیوتر شما


بازی GRAND THEFT AUTO 7 که البته با نام GTA 5 هم شناخته ‌می‌شود و مدت‌ها است که کاربران جهانی برای در اختیار گرفتن آن لحظه‌شماری می‌کنند، به‌زودی از راه می‌رسد.


به گزارش اینتا، یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه محصولات الکترونیک در بریتانیا اعلام کرد که بازی محبوب GTA 5 در تاریخ ۷ نوامبر برای کنسول‌های بازی PlayStation ۴ و Xbox One و همچنین رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

لازم به ذکر است که مرکز Rockstar نیز پیش از این در جریان برگزاری بزرگترین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای جهان موسوم به E3 هم اعلام کرده بود که پاییز امسال بازی GTA 5 برای کاربران جهانی عرضه می‌شود.

اما فروشگاه بریتانیایی Gameseek ادعا کرد که نسخه ویژه این بازی مخصوص رایانه‌های شخصی و نسخه‌های مخصوص دو کنسول PS4 و Xbox One از تاریخ ۷ نوامبر عرضه می‌شوند.

 

همچنین اعلام شده است که پیش‌فروش این بازی رایانه‌ای پیش از تاریخ مذکور آغاز می‌شود و صاحبان رایانه‌های شخصی می‌توانند آن را با قیمت ۳۶.۷۵ پوند و صاحبان دو کنسول PS4 و Xbox One با قیمت ۴۴.۷۵ پوند آن را خریداری کنند.

با این وجود برخی منابع آگاه هم گفته‌اند که احتمالا این بازی پایان سال جاری میلادی و برای تعطیلات آخر سال عرضه شود تا فروش بیشتری داشته باشد.

کد مطلب: 31599
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
بهترین بازی Open World
فرهاد
feedback
Iran, Islamic Republic of
"بازی GRAND THEFT AUTO 7 که البته با نام GTA 5 هم شناخته ‌می‌شود" روی عکسش هم نوشته 5 شما این 7 رو از کجا آوردین؟

"مدت‌ها است که کاربران جهانی برای در اختیار گرفتن آن لحظه‌شماری می‌کنند، به‌زودی از راه می‌رسد." GTA5 خیلی وقته که برا PS3 و XBOX 360 اومده و کاربرای جهانی و ایرانی دارن بازیش میکنن
فقط مونده PC و PS4 و XBOX ONE که نسخه ارتقا یافته با گرافیک و AI بالاتر قراره براشون بیاد
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام